The role of corporate social marketing in the integrated communications of three companies in Croatia (CROSBI ID 642393)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Holy, Mirela ; Geiger Zeman, Marija ; Zeman, Zdenko
engleski
The role of corporate social marketing in the integrated communications of three companies in Croatia
Integrirane komunikacije su komunikacije koje čini kombinacija strateških uloga različitih komunikacijskih disciplina (marketinga i odnosa s javnošću) u cilju ostvarenja maksimalnog komunikacijskog rezultata. Ključno za razumijevanje koncepta integriranih komunikacija su sinergija u smislu zajedničke, pomno planirane i disciplinirane provedbe komunikacijskih alata marketinga i odnosa s javnošću, jer bez pomno razrađene komunikacijske strategije koja se temelji na održivom poslovnom planu nema ni uspješne integrirane komunikacije. Društveno odgovorni marketing jedan je od komunikacijskih alata koji ima veliku ulogu u integriranim komunikacijskim strategijama multinacionalnih korporacija, ali sve više i hrvatskih tvrtki. U ovom radu analizirat će se uloga i značaj društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama Podravke, HT-a i DM-a. S obzirom na činjenicu da su za posljednju fazu razvoja marketinga i odnosa s javnošću iznimno važni koncepti društvene odgovornosti i integracije, društveno odgovorni marketing čini nezaobilazan alat u integriranim komunikacijama tvrtki.
integrated communications; corporate social responsibility; corporate social marketing
ISSN 1849-8833
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
169-180.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP
Matešić, Mirjana
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj
0-000-00000-0
Podaci o skupu
8. konferencija o društveno odgovornom poslovanju DOP
predavanje
01.12.2016-01.12.2016
Zagreb, Hrvatska