Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj (CROSBI ID 57288)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Holy, Mirela ; Geiger Zeman, Marija ; Zeman, Zdenko
hrvatski
Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj
Integrirane komunikacije su komunikacije koje čini kombinacija strateških uloga različitih komunikacijskih disciplina (marketinga i odnosa s javnošću) u cilju ostvarenja maksimalnog komunikacijskog rezultata. Ključno za razumijevanje koncepta integriranih komunikacija su sinergija u smislu zajedničke, pomno planirane i disciplinirane provedbe komunikacijskih alata marketinga i odnosa s javnošću, jer bez pomno razrađene komunikacijske strategije koja se temelji na održivom poslovnom planu nema ni uspješne integrirane komunikacije. Društveno odgovorni marketing jedan je od komunikacijskih alata koji ima veliku ulogu u integriranim komunikacijskim strategijama multinacionalnih korporacija, ali sve više i hrvatskih tvrtki. U ovom radu analizirat će se uloga i značaj društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama Podravke, HT-a i DM-a. S obzirom na činjenicu da su za posljednju fazu razvoja marketinga i odnosa s javnošću iznimno važni koncepti društvene odgovornosti i integracije, društveno odgovorni marketing čini nezaobilazan alat u integriranim komunikacijama tvrtki.
integrirane komunikacije, društveno odgovorno poslovanje, društveno odgovorni marketing
ISSN: 1849-8833
engleski
The role of corporate social marketing in the integrated communications of three companies in Croatia
nije evidentirano
integrated communications, corporate social responsibility, corporate social marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
169-180.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP
Mirjana Matešić
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj
2016.
0-000-00000-0