Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj (CROSBI ID 57288)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Holy, Mirela ; Geiger Zeman, Marija ; Zeman, Zdenko Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj // Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Mirjana Matešić (ur.). Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2016. str. 169-180

Podaci o odgovornosti

Holy, Mirela ; Geiger Zeman, Marija ; Zeman, Zdenko

hrvatski

Uloga društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama tri kompanije u Hrvatskoj

Integrirane komunikacije su komunikacije koje čini kombinacija strateških uloga različitih komunikacijskih disciplina (marketinga i odnosa s javnošću) u cilju ostvarenja maksimalnog komunikacijskog rezultata. Ključno za razumijevanje koncepta integriranih komunikacija su sinergija u smislu zajedničke, pomno planirane i disciplinirane provedbe komunikacijskih alata marketinga i odnosa s javnošću, jer bez pomno razrađene komunikacijske strategije koja se temelji na održivom poslovnom planu nema ni uspješne integrirane komunikacije. Društveno odgovorni marketing jedan je od komunikacijskih alata koji ima veliku ulogu u integriranim komunikacijskim strategijama multinacionalnih korporacija, ali sve više i hrvatskih tvrtki. U ovom radu analizirat će se uloga i značaj društveno odgovornog marketinga u integriranim komunikacijama Podravke, HT-a i DM-a. S obzirom na činjenicu da su za posljednju fazu razvoja marketinga i odnosa s javnošću iznimno važni koncepti društvene odgovornosti i integracije, društveno odgovorni marketing čini nezaobilazan alat u integriranim komunikacijama tvrtki.

integrirane komunikacije, društveno odgovorno poslovanje, društveno odgovorni marketing

ISSN: 1849-8833

engleski

The role of corporate social marketing in the integrated communications of three companies in Croatia

nije evidentirano

integrated communications, corporate social responsibility, corporate social marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

169-180.

objavljeno

Podaci o knjizi

Zbornik radova 8. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP

Mirjana Matešić

Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj

2016.

0-000-00000-0

Povezanost rada

Ekonomija