Assessment of the ac quired pedagogical c ompetencies of teach ers of primary education after grad uation and professio nal training (CROSBI ID 642368)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita
engleski
Assessment of the ac quired pedagogical c ompetencies of teach ers of primary education after grad uation and professio nal training
Učitelji moraju trajno usavršavati pedagoške kompetencije u skladu sa suvremenim pedagoškim teorijama didaktike i metodike nastavnog rada. Od kompetentnog učitelj a očekuje se da posjeduje specifična stručna znanja te različite pedagoške vještine. Završetkom Učiteljskoga studija studenti stječu različite pedagoške kompetencije potrebne za izvođenje i organiziranje odgoja i obrazovanja učenika primarnog obrazovanja. Suvremeni učitelj treba biti inicijator promjena koji de vršiti kvalitetno u skladu s ciljevima i standardima nastave pa je sustavno stručno usavršavanje prioritet u procesu odgoja i obrazovanja . Stručno usavršavanje učitelja je mogude provoditi i kvalitetnim programima kroz stručne skupove koje organizira AOO. Cilj ovoga istraživanja je ispitati kako učitelji primarnog obrazovanja procjenjuju svoje stečene pedagoške kompetencije nakon završenog s tudija i stručnih usavršavanja. Uzorak je činilo 150 učitelja primarnog obrazovanja. Sastavljen je upitnik kojim je ispitana procjena učitelja o stečenim pedagoškim kompetencijama nakon završenog studija i stručnih usavršavanja. Istraživanje je provedeno tijekom 2015. Rezultati su pokazali da učitelji primarnog obrazovanja procjenjuju svoje pedagoške kompetencije nakon studija i stručnih usavršavanja dobrima do odličnima. Učitelji iskazuju nedostatak pojedinih pedagoških kompetencija. Svjesni su potrebe z a stalnim usavršavanjem pedagoških kompetencija kako bi svoj rad procijenili učinkovitijim i kvalitetnijim.
pedagogical competences ; primary education ; compe tent teacher ; professional training
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
231-239.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Géza Czékus , Éva Borsos
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
978-86-8709 71-7
Podaci o skupu
10th International Scientific Conference 5th International Methodological Conference 3rd ICT in Education Conference
poster
25.11.2016-26.11.2016
Subotica, Srbija