Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza (CROSBI ID 233524)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Vukojević, Zrinka Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 361-377

Podaci o odgovornosti

Vukojević, Zrinka

hrvatski

Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza

U Hrvatskoj, dramski odgoj ima svoju relativno dugu tradiciju, no rijetka su istraživanja o njegovoj primjeni i učincima. Dramski odgoj ima široku primjenu u odgojno-obrazovnom procesu i to najčešće kao nastavna metoda u nastavi hrvatskoga jezika. U ovom radu prikazani su rezultati kvalitativne analize intervuja učitelja razredne nastave (N=9) koji se odnose na njihovo iskustvo primjene dramskih postupaka u sklopu šireg eksperimentalnog istraživanja. Rezultati kvalitativne analize intervjua kojim se pokušao dobiti uvid u iskustvo i doživljaj učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka pokazuju pozitivno mišljenje o provedbi i učinku kod učenika i kod učitelja pri implementaciji istih.

dramski odgoj ; dramski postupci ; hrvatski jezik ; kvalitativna analiza

nije evidentirano

engleski

Primary Teachers` Opinions on Implementing Drama Activities in Croatian Language Teaching: Qualitative Analysis

nije evidentirano

drama education ; drama activities ; Croatian language ; qualitative analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

157 (3)

2016.

361-377

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Filologija