Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza (CROSBI ID 233524)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Vukojević, Zrinka
hrvatski
Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza
U Hrvatskoj, dramski odgoj ima svoju relativno dugu tradiciju, no rijetka su istraživanja o njegovoj primjeni i učincima. Dramski odgoj ima široku primjenu u odgojno-obrazovnom procesu i to najčešće kao nastavna metoda u nastavi hrvatskoga jezika. U ovom radu prikazani su rezultati kvalitativne analize intervuja učitelja razredne nastave (N=9) koji se odnose na njihovo iskustvo primjene dramskih postupaka u sklopu šireg eksperimentalnog istraživanja. Rezultati kvalitativne analize intervjua kojim se pokušao dobiti uvid u iskustvo i doživljaj učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka pokazuju pozitivno mišljenje o provedbi i učinku kod učenika i kod učitelja pri implementaciji istih.
dramski odgoj ; dramski postupci ; hrvatski jezik ; kvalitativna analiza
nije evidentirano
engleski
Primary Teachers` Opinions on Implementing Drama Activities in Croatian Language Teaching: Qualitative Analysis
nije evidentirano
drama education ; drama activities ; Croatian language ; qualitative analysis
nije evidentirano