Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Influence of combined teaching in the learning of geometry (CROSBI ID 233485)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Hraste, Mladen ; Mišurac, Irena ; Borović, Sandra Influence of combined teaching in the learning of geometry // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 219-232

Podaci o odgovornosti

Hraste, Mladen ; Mišurac, Irena ; Borović, Sandra

engleski

Influence of combined teaching in the learning of geometry

Cilj je ovog istraživanja utvrditi i objasniti utjecaj kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz geometrije u četvrtom razredu osnovne škole. Kombinirani se model sastojao od podjednakog udjela dva modela nastave. Jedan je dio činio integriranu nastavu matematike i tjelesne i zdravstvene kulture, dok se drugi dio sastojao od tradicionalnog modela poučavanja matematike. Uzorak varijabli sastojao se od dva seta testova iz geometrije. Test inicijalnog mjerenja, koje je održano prije početka eksperimenta, imao je svrhu ustanoviti usvojeno geometrijsko znanje iz prethodnog obrazovnog perioda. Finalno mjerenje održano je nakon završetka eksperimenta. Test finalnog znanja sastojao se od ispitnih pitanja iz nastavne teme: pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi. U istraživanju su sudjelovale eksperimentalna (n=22) i kontrolna (n=18) grupa ispitanika. Znanja iz navedene nastavne teme kontrolna grupa ispitanika usvajala je prema smjernicama iz kurikuluma. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je geometrijska znanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi kombiniranim modelom nastave. Rezultati dobiveni t-testom ukazuju na statistički značajno veću efikasnost kombinirane nastave.

mathematics ; physical education ; integrated teaching ; square ; rectangle

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65 (Tematski broj)

2016.

219-232

objavljeno

0037-654X

1848-0756

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice