Analiza satelitskih snimaka uz masovnu podršku uklopljena u računalnu igru (CROSBI ID 233434)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Frančula, Nedjeljko
hrvatski
Analiza satelitskih snimaka uz masovnu podršku uklopljena u računalnu igru
Nizozemska tvrtka BlackShore u želji da pomogne NASA-inim znanstvenicima u analizi snimaka Marsa došla je na ideju da u računalnoj igri vizualizira dijelove površine Marsa, na kojima se zbiva radnja znanstveno-fantastičnog filma The Martian, i zamoli gomilu (crowd) igrača da prema zahtjevima istraživača kartografiraju određene terenske oblike. Eksperiment je pokazao da gomila igrača obavlja zadatak brže i temeljitije od stručnjaka te jednako točno kao oni sve dok ih računalna igra upućuje što da rade i drži ih motiviranima. Ta računalna igra nazvana Cerebrus uspješno je primijenjena za kartografiranje štete od tajfuna Haiyan koji je pogodio Filipine krajem 2013.
analiza satelitskih snimaka ; masovna podrška ; računalna igra
nije evidentirano
engleski
Analysis of satellite images by game-based crowdsourcing
The Dutch company BlackShore, wanting to help NASA scientists in the analysis of images of Mars, came up with the idea of visualizing parts of the surface of Mars in a computer game, where the action of the science fiction film The Martian takes place, and asking a crowd of players to according to the requirements researchers map certain landforms. The experiment showed that a crowd of players completes a task faster and more thoroughly than experts, and as accurately as them, as long as the computer game tells them what to do and keeps them motivated. That computer game, called Cerebrus, was successfully applied to map damage from Typhoon Haiyan, which hit the Philippines in late 2013.
image analysis ; crowdsourcing ; computer game
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Geodezija