Recenzija prijedloga predmetnoga kurikula Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 57255)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Smajić, Dubravka
hrvatski
Recenzija prijedloga predmetnoga kurikula Hrvatskoga jezika
Prilozi za stručnu raspravu o prijedlogu predmetnoga kurikula Hrvatskoga jezika u ovoj se recenziji odnose samo na područje komunikacije i jezika, i to za prva tri ciklusa, dakle za osnovnu školu, s većom pozornosti na prva dva ciklusa, tj. na mlađu školsku dob. Zaključci su da je prijedlog predmetnoga kurikula Hrvatskoga jezika u području Komunikacija i jezik usmjeren poglavito na razvijanje učenikove komunikacijske kompetencije, što je samo po sebi pozitivno, no ta je usredotočenost na komunikacijske sadržaje proširena i produbljena do te mjere da su poneki od ishoda i prezahtjevni za osnovnoškolsku dob, a gramatički sadržaji potpuno zagušeni u programu, izostavljeni ili su pak nejasnoga opsega, pa je očekivati da će u praksi gramatička kompetencija učenika ostati zabrinjavajuće manjkava. Nije se postiglo očekivano rasterećenje učenika, a učitelji nisu dovoljno osposobljeni za izvođenje takva programa. Predloženi kurikul nije usmjeren na izgradnju njegovanje hrvatskoga nacionalnoga i kulturnoga identiteta.
Recenzija, prijedlog predmetnoga kurikula, Hrvatski jezik
nije evidentirano
engleski
Review to Croatian language curriculum
nije evidentirano
Review, curriculum, Croatian language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-186.
objavljeno
Podaci o knjizi
Prilozi za raspravu o Cjelovitoj kurikularnoj reformi
Bermanec, Vladimir
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu
2016.
978-953-6002-93-1