Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Recenzija prijedloga predmetnoga kurikula Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 57255)

Prilog u knjizi | stručni rad

Smajić, Dubravka Recenzija prijedloga predmetnoga kurikula Hrvatskoga jezika // Prilozi za raspravu o Cjelovitoj kurikularnoj reformi / Bermanec, Vladimir (ur.). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2016. str. 183-186

Podaci o odgovornosti

Smajić, Dubravka

hrvatski

Recenzija prijedloga predmetnoga kurikula Hrvatskoga jezika

Prilozi za stručnu raspravu o prijedlogu predmetnoga kurikula Hrvatskoga jezika u ovoj se recenziji odnose samo na područje komunikacije i jezika, i to za prva tri ciklusa, dakle za osnovnu školu, s većom pozornosti na prva dva ciklusa, tj. na mlađu školsku dob. Zaključci su da je prijedlog predmetnoga kurikula Hrvatskoga jezika u području Komunikacija i jezik usmjeren poglavito na razvijanje učenikove komunikacijske kompetencije, što je samo po sebi pozitivno, no ta je usredotočenost na komunikacijske sadržaje proširena i produbljena do te mjere da su poneki od ishoda i prezahtjevni za osnovnoškolsku dob, a gramatički sadržaji potpuno zagušeni u programu, izostavljeni ili su pak nejasnoga opsega, pa je očekivati da će u praksi gramatička kompetencija učenika ostati zabrinjavajuće manjkava. Nije se postiglo očekivano rasterećenje učenika, a učitelji nisu dovoljno osposobljeni za izvođenje takva programa. Predloženi kurikul nije usmjeren na izgradnju njegovanje hrvatskoga nacionalnoga i kulturnoga identiteta.

Recenzija, prijedlog predmetnoga kurikula, Hrvatski jezik

nije evidentirano

engleski

Review to Croatian language curriculum

nije evidentirano

Review, curriculum, Croatian language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

183-186.

objavljeno

Podaci o knjizi

Prilozi za raspravu o Cjelovitoj kurikularnoj reformi

Bermanec, Vladimir

Zagreb: Sveučilište u Zagrebu

2016.

978-953-6002-93-1

Povezanost rada

Filologija