Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena V-dijagrama u rješavanju matematičkih problema (CROSBI ID 642034)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Juričić Devčić, Marija Primjena V-dijagrama u rješavanju matematičkih problema // Zbornik sažetaka radova - 7. kongres nastavnika matematike RH / Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata (ur.). Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2016. str. 80-80

Podaci o odgovornosti

Juričić Devčić, Marija

hrvatski

Primjena V-dijagrama u rješavanju matematičkih problema

U posljednje vrijeme razvijeni su brojni alati za vizualizaciju znanja koji sve više imaju primjenu i u obrazovanju. Među različitim oblicima vizualizacije znanja, V-dijagram se ističe kao alat koji poboljšava metakognitivne sposobnosti učenika. V-dijagram je specifična vrsta kognitivne mape sa zadanom strukturom. U osnovi, V-dijagram je tehnika učenja zasnovana na teoriji konstruktivizma, usmjerena prema učeniku te učenju istraživanjem i otkrivanjem. Taj alat omogućava učenicima razumjeti kako su događaji, procesi ili predmeti smisleno povezani, s ciljem da percipiraju spregu između onoga što je poznato i ono što tek treba otkriti i razumjeti u rješavanju nekog problema. V-dijagram strukturalno i vizualno povezuje metodološke aspekte neke aktivnosti s njenim temeljnim konceptualnim aspektima, oslanjajući se pritom na značajnu ulogu pojmova u učenju i pamćenju. V- dijagram ima dvije strane: konceptualnu (znanje) i metodološku (procesi). Obje strane su interakcijski povezane i ovisne, za što su odgovorna fokusna pitanja izravno povezana s događajima i/ili objektima. Događaji i/ili objekti su od izuzetne važnosti za formuliranje istraživačkih fokusnih pitanja, a samim tim i za daljnju interakciju među komponentama povezanima s konceptualnom i metodološkom stranom dijagrama. U matematici se V-dijagram uspješno koristi u rješavanju matematičkih problema.

vizualizacija znanja ; obrazovanje ; V-dijagram ; matematika ; rješavanje matematičkih problema

nije evidentirano

engleski

The use of V-diagram in mathematical problem solving

nije evidentirano

knowledge visualization ; education ; V-diagram ; mathematics ; mathematical problem solving

nije evidentirano

Podaci o prilogu

80-80.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka radova - 7. kongres nastavnika matematike RH

Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata

Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo

978-953-6862-27-6

Podaci o skupu

7. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske

predavanje

29.06.2016-01.07.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika, Pedagogija