Primjena V-dijagrama u rješavanju matematičkih problema (CROSBI ID 642034)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Juričić Devčić, Marija
hrvatski
Primjena V-dijagrama u rješavanju matematičkih problema
U posljednje vrijeme razvijeni su brojni alati za vizualizaciju znanja koji sve više imaju primjenu i u obrazovanju. Među različitim oblicima vizualizacije znanja, V-dijagram se ističe kao alat koji poboljšava metakognitivne sposobnosti učenika. V-dijagram je specifična vrsta kognitivne mape sa zadanom strukturom. U osnovi, V-dijagram je tehnika učenja zasnovana na teoriji konstruktivizma, usmjerena prema učeniku te učenju istraživanjem i otkrivanjem. Taj alat omogućava učenicima razumjeti kako su događaji, procesi ili predmeti smisleno povezani, s ciljem da percipiraju spregu između onoga što je poznato i ono što tek treba otkriti i razumjeti u rješavanju nekog problema. V-dijagram strukturalno i vizualno povezuje metodološke aspekte neke aktivnosti s njenim temeljnim konceptualnim aspektima, oslanjajući se pritom na značajnu ulogu pojmova u učenju i pamćenju. V- dijagram ima dvije strane: konceptualnu (znanje) i metodološku (procesi). Obje strane su interakcijski povezane i ovisne, za što su odgovorna fokusna pitanja izravno povezana s događajima i/ili objektima. Događaji i/ili objekti su od izuzetne važnosti za formuliranje istraživačkih fokusnih pitanja, a samim tim i za daljnju interakciju među komponentama povezanima s konceptualnom i metodološkom stranom dijagrama. U matematici se V-dijagram uspješno koristi u rješavanju matematičkih problema.
vizualizacija znanja ; obrazovanje ; V-dijagram ; matematika ; rješavanje matematičkih problema
nije evidentirano
engleski
The use of V-diagram in mathematical problem solving
nije evidentirano
knowledge visualization ; education ; V-diagram ; mathematics ; mathematical problem solving
nije evidentirano
Podaci o prilogu
80-80.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka radova - 7. kongres nastavnika matematike RH
Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo
978-953-6862-27-6
Podaci o skupu
7. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
predavanje
29.06.2016-01.07.2016
Zagreb, Hrvatska