Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama (CROSBI ID 407982)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Šlibar, Barbara Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama / Gerić, Sandro (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2014

Podaci o odgovornosti

Šlibar, Barbara

Gerić, Sandro

hrvatski

Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama

Korištenje CRM sustava za upravljanje odnosima sa klijentima (kako postojećim klijetima tako i potencijalnim kupcima) jedan je od načina kako menadžeri mogu najbolje iskoristiti vlastite resurse. Svaka tvrtka bez obzira koje usluge ili proizvode nudila treba imati jasnu strategiju kako bi stvorila klijente i ostvarila željeni rezultat. Stupanj primjene upravljanja odnosima s klijentima prikazat ćemo korištenjem analize slučaja i tehnike anketiranja. Analizom slučaja pokušat ćemo prikazati makroekonomsku situaciju koja je temelj za gospodarsku aktivnost, vanjsko okruženje poduzeća (konkurenti, veličina tržišta, zakonski propisi i slično), unutarnju okolinu poduzeća (kultura poduzeća, strategije i slično), uključiti grafička ili vizualna pomagala. Tehniku anketiranja koristit ćemo direktno ili indirektno kako bi prikupili podatke o stavovima, mišljenima ispitanika. U radu ćemo spomenuti i opisati tvrtke koje su uvele CRM te kako se to kod njih odvija. Tko ima korist od uvođenja CRM u poduzeće (prodaja, marketing, logistika ili netko četvrti).

crm

nije evidentirano

engleski

The Use of CRM in Croatian Companies

nije evidentirano

crm

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

22.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

nije evidentirano