Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama (CROSBI ID 407982)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Šlibar, Barbara
Gerić, Sandro
hrvatski
Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama
Korištenje CRM sustava za upravljanje odnosima sa klijentima (kako postojećim klijetima tako i potencijalnim kupcima) jedan je od načina kako menadžeri mogu najbolje iskoristiti vlastite resurse. Svaka tvrtka bez obzira koje usluge ili proizvode nudila treba imati jasnu strategiju kako bi stvorila klijente i ostvarila željeni rezultat. Stupanj primjene upravljanja odnosima s klijentima prikazat ćemo korištenjem analize slučaja i tehnike anketiranja. Analizom slučaja pokušat ćemo prikazati makroekonomsku situaciju koja je temelj za gospodarsku aktivnost, vanjsko okruženje poduzeća (konkurenti, veličina tržišta, zakonski propisi i slično), unutarnju okolinu poduzeća (kultura poduzeća, strategije i slično), uključiti grafička ili vizualna pomagala. Tehniku anketiranja koristit ćemo direktno ili indirektno kako bi prikupili podatke o stavovima, mišljenima ispitanika. U radu ćemo spomenuti i opisati tvrtke koje su uvele CRM te kako se to kod njih odvija. Tko ima korist od uvođenja CRM u poduzeće (prodaja, marketing, logistika ili netko četvrti).
crm
nije evidentirano
engleski
The Use of CRM in Croatian Companies
nije evidentirano
crm
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
22.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin