Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima (CROSBI ID 407981)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kapec, Renato Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima / Gerić, Sandro (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2015

Podaci o odgovornosti

Kapec, Renato

Gerić, Sandro

hrvatski

Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima

-Upravljanje odnosima s klijentima danas predstavlja jednu od najvažnijih aktivnosti poduzeća. Razlog tome leži u činjenici da postoji sve više konkurenata na tržištu pa tako kupci imaju više izbora, što znači i veći rizik za poduzeće da izgubi kupce. Kako bi poduzeća što bolje zadržala svoje kupce i klijente njihova marketinška koncepcija usmjerena je na aktivnosti koje proizlaze iz analize potreba i želja kupaca/klijenata. U ovom radu se predstavlja razvoj marketinške strategije usmjerene na upravljanje odnosa s klijentima.

crm

nije evidentirano

engleski

Marketing strategies in CRM

nije evidentirano

crm

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

22.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano