Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima (CROSBI ID 407981)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kapec, Renato
Gerić, Sandro
hrvatski
Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima
-Upravljanje odnosima s klijentima danas predstavlja jednu od najvažnijih aktivnosti poduzeća. Razlog tome leži u činjenici da postoji sve više konkurenata na tržištu pa tako kupci imaju više izbora, što znači i veći rizik za poduzeće da izgubi kupce. Kako bi poduzeća što bolje zadržala svoje kupce i klijente njihova marketinška koncepcija usmjerena je na aktivnosti koje proizlaze iz analize potreba i želja kupaca/klijenata. U ovom radu se predstavlja razvoj marketinške strategije usmjerene na upravljanje odnosa s klijentima.
crm
nije evidentirano
engleski
Marketing strategies in CRM
nije evidentirano
crm
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
22.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin