Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijska pismenost-obrazovanje studenata i svijest o vlastitoj odgovornosti (CROSBI ID 233305)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Peran, Suzana ; Raguž, Anđelka Medijska pismenost-obrazovanje studenata i svijest o vlastitoj odgovornosti // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 14 (2016), 3; 379-392

Podaci o odgovornosti

Peran, Suzana ; Raguž, Anđelka

hrvatski

Medijska pismenost-obrazovanje studenata i svijest o vlastitoj odgovornosti

U radu propitujemo shvaćanje medijske pismenosti i načine korištenja medija i vrednovanje medijskih sadržaja kod studenata Studija komunikologije Hrvatskih studija i Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Pri tome studentima pristupamo kao medijskoj publici, ali i onima koji će u dogledno vrijeme i sami aktivno stvarati medijske sadržaje i znanstveno ih vrednovati te onima koji će poučavati djecu i mlade o medijskim sadržajima. Na temelju provedene ankete analiziramo kolik je stupanj aktivna korištenja edijima i poznavanja osobitosti medijskog funkcioniranja kod studenata komunikologije u okviru svijesti o vlastitoj strukovnoj pismenosti te kolika je svijest o važnosti medijske pismenosti u kontekstu profesionalnoga djelovanja budućih vjeroučiteljica i vjeroučitelja. U zaključku analiziramo rezultate ankete, te ukazujemo na mogućnost suradnje komunikoloških/novinarskih studija s teološkim i drugim studijima na području medijske pismenosti. Ističemo i važnost poučavanja medijske pismenosti u sklopu obrazovanja medijskih djelatnika i onih koji će aktivno sudjelovati u poučavanju djece i mladih.

Medijska pismenost; studenti; Katolički bogoslovni fakultet; Studij komunikologije; demokracija

nije evidentirano

engleski

Media literacy- student education and sense of responsibility

nije evidentirano

Media literacy; undergraduate students; Catholic Faculty of Theology; communications studies; democracy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (3)

2016.

379-392

objavljeno

1334-2312

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost