Medijska pismenost-obrazovanje studenata i svijest o vlastitoj odgovornosti (CROSBI ID 233305)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Peran, Suzana ; Raguž, Anđelka
hrvatski
Medijska pismenost-obrazovanje studenata i svijest o vlastitoj odgovornosti
U radu propitujemo shvaćanje medijske pismenosti i načine korištenja medija i vrednovanje medijskih sadržaja kod studenata Studija komunikologije Hrvatskih studija i Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Pri tome studentima pristupamo kao medijskoj publici, ali i onima koji će u dogledno vrijeme i sami aktivno stvarati medijske sadržaje i znanstveno ih vrednovati te onima koji će poučavati djecu i mlade o medijskim sadržajima. Na temelju provedene ankete analiziramo kolik je stupanj aktivna korištenja edijima i poznavanja osobitosti medijskog funkcioniranja kod studenata komunikologije u okviru svijesti o vlastitoj strukovnoj pismenosti te kolika je svijest o važnosti medijske pismenosti u kontekstu profesionalnoga djelovanja budućih vjeroučiteljica i vjeroučitelja. U zaključku analiziramo rezultate ankete, te ukazujemo na mogućnost suradnje komunikoloških/novinarskih studija s teološkim i drugim studijima na području medijske pismenosti. Ističemo i važnost poučavanja medijske pismenosti u sklopu obrazovanja medijskih djelatnika i onih koji će aktivno sudjelovati u poučavanju djece i mladih.
Medijska pismenost; studenti; Katolički bogoslovni fakultet; Studij komunikologije; demokracija
nije evidentirano
engleski
Media literacy- student education and sense of responsibility
nije evidentirano
Media literacy; undergraduate students; Catholic Faculty of Theology; communications studies; democracy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
14 (3)
2016.
379-392
objavljeno
1334-2312