Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 845570

Filmski plakat kao sredstvo vizualne komunikacije


Jarnjak, Karim
Filmski plakat kao sredstvo vizualne komunikacije 2016., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever, Koprivnica


Naslov
Filmski plakat kao sredstvo vizualne komunikacije
(Film poster as a means of visual communication)

Autori
Jarnjak, Karim

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever

Mjesto
Koprivnica

Datum
13.10

Godina
2016

Stranica
34

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
Filmski plakat; dizajn plakata; tipografija; ilustracija; fotografija
(Movie poster; poster design; typography; illustration; photography)

Sažetak
Teorijski dio rada obrađuje plakat kao sredstvo vizualne komunikacije te sve njegove elemente s posebnim naglaskom na filmski plakat. Napravljen je povijesni pregled plakata. Opisan je postupak izrade filmskog plakata kroz sve njegove faze. Praktični dio bavi se izradom filmskog plakata prema koracima definiranim u teorijskom dijelu. Nakon upoznavanja građe kreće se sa skiciranjem idejnih rješenja, skica se prenosi u digitalni oblik. Donosi se niz odluka poput odabira između fotografije i ilustracije za slikovno rješenje, odabira tipografije te slaganja svih elemenata u vizualnu cjelinu prema unaprijed definiranoj mreži.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA