Filmski plakat kao sredstvo vizualne komunikacije (CROSBI ID 407938)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Jarnjak, Karim
Tomiša, Mario
hrvatski
Filmski plakat kao sredstvo vizualne komunikacije
Teorijski dio rada obrađuje plakat kao sredstvo vizualne komunikacije te sve njegove elemente s posebnim naglaskom na filmski plakat. Napravljen je povijesni pregled plakata. Opisan je postupak izrade filmskog plakata kroz sve njegove faze. Praktični dio bavi se izradom filmskog plakata prema koracima definiranim u teorijskom dijelu. Nakon upoznavanja građe kreće se sa skiciranjem idejnih rješenja, skica se prenosi u digitalni oblik. Donosi se niz odluka poput odabira između fotografije i ilustracije za slikovno rješenje, odabira tipografije te slaganja svih elemenata u vizualnu cjelinu prema unaprijed definiranoj mreži.
filmski plakat ; dizajn plakata ; tipografija ; ilustracija ; fotografija
nije evidentirano
engleski
Film poster as a means of visual communication
nije evidentirano
movie poster ; poster design ; typography ; illustration ; photography
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
13.10.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Koprivnica