Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave (CROSBI ID 641827)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Perković Krijan, Ivana ; Opić, Siniša ; Rijavec, Majda
hrvatski
Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave
Cilj je ovog istraživanja ispitati prediktivnu vrijednost metodičkog znanja o istraživačkoj nastavi i iskustva učitelja tijekom školovanja za objašnjenje učestalosti provedbe istraživačke nastave u Prirodi i društvu. U istraživanju je sudjelovalo 320 učitelja primarnog obrazovanja s područja Istočne Hrvatska, a uzorak je sastavljen kao uzorak klastera. Razina metodičkog znanja učitelja o istraživačkoj nastavi je procjenjivana na temelju dvije procjene: nastavnih priprema i samoprocjena metodičkog znanja o istraživačkoj nastavi. Iskustva istraživačke nastave tijekom školovanja i učestalost njezine provedbe u Prirodi i društvu su procjenjivani na temelju upitnika koji su konstruirani za potrebe ovog istraživanja (skala ordinalnog tipa). Rezultati će biti obrađeni hijerarhijskom regresijskom analizom, pri čemu će učestalost provedbe biti kriterijska, a sociodemografski čimbenici, metodičko znanje i iskustva istraživačke nastave tijekom školovanja prediktorske varijable. U radu će biti razmotrene praktične implikacije koje će se odnositi na sve nositelje obrazovanja budućih učitelja kao i na organizatore i provoditelje stručnih usavršavanja postojećih učitelja.
iskustvo istraživačke nastave; istraživačke aktivnosti; metodičko znanje; Priroda i društvo; učitelji razredne nastave
nije evidentirano
engleski
The role of pedagogical content knowledge and experience of primary school teachers in implementation of inquiry teaching
nije evidentirano
experience in inquiry teaching; inquiry activities; pedagogical content knowledge; Science and Society; primary school teachers (grade 1 – 4)
nije evidentirano
Podaci o prilogu
84-84.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka
Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija
Zagreb:
978-953-8115-13-4
Podaci o skupu
11.međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti: Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost
predavanje
12.10.2016-14.10.2016
Poreč, Hrvatska