Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave (CROSBI ID 641827)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Perković Krijan, Ivana ; Opić, Siniša ; Rijavec, Majda Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.). Zagreb, 2016. str. 84-84

Podaci o odgovornosti

Perković Krijan, Ivana ; Opić, Siniša ; Rijavec, Majda

hrvatski

Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave

Cilj je ovog istraživanja ispitati prediktivnu vrijednost metodičkog znanja o istraživačkoj nastavi i iskustva učitelja tijekom školovanja za objašnjenje učestalosti provedbe istraživačke nastave u Prirodi i društvu. U istraživanju je sudjelovalo 320 učitelja primarnog obrazovanja s područja Istočne Hrvatska, a uzorak je sastavljen kao uzorak klastera. Razina metodičkog znanja učitelja o istraživačkoj nastavi je procjenjivana na temelju dvije procjene: nastavnih priprema i samoprocjena metodičkog znanja o istraživačkoj nastavi. Iskustva istraživačke nastave tijekom školovanja i učestalost njezine provedbe u Prirodi i društvu su procjenjivani na temelju upitnika koji su konstruirani za potrebe ovog istraživanja (skala ordinalnog tipa). Rezultati će biti obrađeni hijerarhijskom regresijskom analizom, pri čemu će učestalost provedbe biti kriterijska, a sociodemografski čimbenici, metodičko znanje i iskustva istraživačke nastave tijekom školovanja prediktorske varijable. U radu će biti razmotrene praktične implikacije koje će se odnositi na sve nositelje obrazovanja budućih učitelja kao i na organizatore i provoditelje stručnih usavršavanja postojećih učitelja.

iskustvo istraživačke nastave; istraživačke aktivnosti; metodičko znanje; Priroda i društvo; učitelji razredne nastave

nije evidentirano

engleski

The role of pedagogical content knowledge and experience of primary school teachers in implementation of inquiry teaching

nije evidentirano

experience in inquiry teaching; inquiry activities; pedagogical content knowledge; Science and Society; primary school teachers (grade 1 – 4)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-84.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka

Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija

Zagreb:

978-953-8115-13-4

Podaci o skupu

11.međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti: Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost

predavanje

12.10.2016-14.10.2016

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice