Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Države kao turistički brendovi: kreiranje, upravljanje i vrednovanje (CROSBI ID 233174)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Skoko, Božo ; Gluvačević, Dejan Države kao turistički brendovi: kreiranje, upravljanje i vrednovanje // Medijske studije, 7 (2016), 13; 78-101. doi: 10.20901/ms.7.13.5

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo ; Gluvačević, Dejan

hrvatski

Države kao turistički brendovi: kreiranje, upravljanje i vrednovanje

Rad se bavi fenomenom brendiranja država. Analizira se svrha, načini i učinci procesa s jedne strane te percepcija i vrednovanje država kao brendova s druge strane. Pritom je naglasak na državama kao turističkim brendovima te se posebno istražuje međuovisnost procesa brendiranja i razvoja turizma, odnosno uloga turističke ponude i promocije u stvaranju brenda države. U tom kontekstu autori analiziraju četiri vodeća indeksa, odnosno institucije koje se bave vrednovanjem i rangiranjem država brendova – Nation Brand Index Simona Anholta, FutureBrand: Country Brand Index, Brand Finance i Bloom Consulting, kako bi otkrili zašto i kako pojedine države postaju brendovi te što utječe na promjenu njihova rejtinga, odnosno popularnosti. Pritom autori zaključuju kako je turistička ponuda tek jedan od segmenata koji pridonose snazi brenda te kako je brend države dugoročno neodrživ ukoliko se temelji samo na turističkoj ponudi bez drugih pozitivnih ekonomskih pokazatelja. Prateći aktualne trendove u turizmu i turističkoj promociji, autori posebno analiziraju iskustva iz Azije, koja posljednjih godina stvara najveći broj novih brendova u turizmu i bilježi kontinuirani rast broja posjeta i prihoda. Hrvatsku ocjenjuju kao turistički brend u razvoju, koji je prepoznatljiv na razini Europe, ali nedovoljno na globalnoj razini, te čiji su ključni adut uglavnom prirodne ljepote.

brend ; brendiranje ; turizam ; mjerenje ; indeks ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Countries as tourists brands: creation, managing and evaluation

nije evidentirano

brand ; branding ; tourism ; measurement ; index ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (13)

2016.

78-101

objavljeno

1847-9758

1848-5030

10.20901/ms.7.13.5

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Politologija

Poveznice
Indeksiranost