Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ICT KOMPETENCIJE ODGAJATELJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI UVJET ZA KVALITETNIJU ODGOJNO OBRAZOVNU PRAKSU (CROSBI ID 641779)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Rogulj Edita ICT KOMPETENCIJE ODGAJATELJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI UVJET ZA KVALITETNIJU ODGOJNO OBRAZOVNU PRAKSU // Teorija i praksa ranog odgoja Theory and Practice of Early Education / Pehlić Izet, Hasanagićn Anela (ur.). Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje Islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenici, 2012. str. 153-153

Podaci o odgovornosti

Rogulj Edita

hrvatski

ICT KOMPETENCIJE ODGAJATELJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI UVJET ZA KVALITETNIJU ODGOJNO OBRAZOVNU PRAKSU

Svakodnevnim promjenama u odgojno obrazovnoj prakse pred odgajatelja se stavljaju novi zahtjevi. Ti zahtjevi nužno utječu na razvoj i obogaćivanje već postojećih kompetencija, te usvajanje novih znanja i razvoj novih kompetencija. Uz osobne kompetencije koje objedinjavaju stavove, vještine i vrijednosti, važne su i stručne kompetencije koje omogućavaju odgajateljima profesionalan razvoj i razvoj profesionalnih kompetencija. Pojavom informatičke tehnologije počinje nova revolucija koja svojim novitetima direktno utječe na sve sfere ljudskog života. Tako niti odgoj i obrazovanje nije pošteđeno promjena koje su uvjetovane svakodnevnim napretkom informatičke tehnologije. Informatička pismenost postaje sastavni dio stručnih kompetencija odgajatelja. Te kompetencije nazivamo digitalnim kompetencijama ili ICT kompetencijama. Odgajatelji s digitalnim kompetencijama ili ICT kompetencijama ostvaruju bezbroj novih perspektiva i mogućnosti u odgojno obrazovnog procesa. Uz razvijanje ICT kompetencija, odgajatelj ima mogućnosti da mijenja odgojno obrazovnu praksu u svrhu bogaćenja iste. Ubrzani razvoj informatičko komunikacijske tehnologije mijenja ulogu vrtića kao mjesta stjecanja znanja djece rane i predškolske dobi. Samim time se nameće potreba da odgajatelji budu ukorak s vremenom i svoje kompetencije proširuju i na sferu informatičkih odnosno digitalnih kompetencija. Takve promjene donose drugačiji pristup samih odgajatelja u promišljanju, evaluaciji samog odgojno obrazovnog procesa. Odgajatelji mijenjaju odnos prema vlastitom formalnom i neformalnom obrazovanju sa svrhom unaprjeđivanja vlastitih ICT kompetencija. Jačanjem digitalnih kompetencija odgajatelja mogu se unijeti pozitivne promjene u praksi, odnosno u samom odgojno-obrazovni proces s djecom rane i predškolske dobi.

kompetencije; ICT kompetencije odgajatelja; promijene u odgojno-obrazovnom procesu

nije evidentirano

engleski

ICT COMPETENCIES OF EDUCATORS OF CHILDREN OF EARLY AND PRESCHOOL AGE ARE CONDITION FOR A BETTER EDUCATIONAL SYSTEM PRACTICE

nije evidentirano

competencies; ICT competencies of educators; changes in the educational process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

153-153.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Teorija i praksa ranog odgoja Theory and Practice of Early Education

Pehlić Izet, Hasanagićn Anela

Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje Islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenici

978-9958-697-20-3

Podaci o skupu

Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim učešćem Teorija i praksa ranog odgoja

predavanje

21.04.2012-21.04.2012

Zenica, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija