Razumijevanje različitosti - gluhe osobe i znakovni jezik (CROSBI ID 641777)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kunac, Sani
hrvatski
Razumijevanje različitosti - gluhe osobe i znakovni jezik
U radu su ispitivani stavovi učenika petih razreda osnovne škole o gluhim i gluhonijemim osobama. U tu svrhu prikazani su temeljni pravilnici i zakonske odredbe Republike Hrvatske o školovanju djece s poteškoćama, s posebnim osvrtom na gluhe i gluhonijeme učenike, mogućnostima njihove inkluzije u redovni odgojno-obrazovni sustav te nužne pretpostavke za ostvarenje inkluzije. Radom se željelo utvrditi stavove učenika petih razreda o gluhim i gluhonijemim osobama. Dobiveni rezultati upućuju na to da učenici imaju pretežno pozitivne stavove prema gluhim i gluhonijemim osobama, smatraju da su jednako vrijedni i imaju ista prava kao i svi, prihvatili bi gluhog učenika/-cu u svom razredu te smatraju korisnim učenje znakovnog jezika. Ovakvi rezultati dobar su pokazatelj za ostvarenje odgojno-obrazovne inkluzije gluhih učenika.
gluhi i gluhonijemi učenici; individualizirani pristup; inkluzija
nije evidentirano
engleski
Understanding the differences - deaf people and sign language
nije evidentirano
deaf and deaf-mute students; individualized approach; inclusion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-22.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
10. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi. Zbornik stručnih radova.
Ivon, Hicela i Tomaš, Suzana
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor – Ogranak Split. Filozofski fakultet Sveučilište u Splitu. Odsjek za Učiteljski studij.
1849-7039
Podaci o skupu
10. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi.
predavanje
23.04.2015-25.04.2015
Split, Hrvatska