Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interdisciplinarni pristup izradi e-slikovnice s djecom predškolske dobi (CROSBI ID 641769)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Rogulj Edita Interdisciplinarni pristup izradi e-slikovnice s djecom predškolske dobi // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / mr.sc. Tihana Škojo (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 132-133

Podaci o odgovornosti

Rogulj Edita

hrvatski

Interdisciplinarni pristup izradi e-slikovnice s djecom predškolske dobi

Nova tehnologija pruža različite mogućnosti u svim segmentima ljudskog života, jedna od njih je e – slikovnica. Djece današnjice uz klasične, tiskane slikovnice imaju mogućnost pregledavanja i čitanja e-slikovnica na elektroničkim uređajima. Sve češće se može susreti da djeca u suradnji s odgajateljima u odgojno obrazovnim ustanovama izrađuju virtualne, elektroničke ili takozvane e- slikovnice. Izrada jedne takve slikovnice zahtjeva veliki angažman djece i odgajatelja koji uz likovne i tekstualne komponente, uključuju novu tehnologiju kao što su digitalni fotoaparat, računalo, note te snimač zvuka. Najvažnije odrednice e-slikovnice po kojoj se ona razlikuje od klasične slikovnice su njezina multimedijalnost, interaktivnost i hipertekstualnost. Cilj izrade e-slikovnice prije svega je obrazovnog karaktera, koja uključuje kreativnosti koja se može očitovati u svim segmentima njezine izrade. U procesu izrade veću važnost pridajemo samom tijeku izrade nego konačnom produktu. Jedan on najvažnijih elemenata je da se djeca u tom procesu dobro zabavljaju, a da pri tome dobivaju nove informacije, znanja i vještine koje će im biti korisne u budućnosti. Za izradu e-slikovnice mogu se koristiti različite likovne tehnike koje se onda pomoću fotoaparata i računala, pretvaraju u interdisciplinarni cjelinu. Djeca kroz ovakav načinu rada imaju mogućnost pokazati svoje postojeće znanje, vještine i kreativnost. U ovom radu želimo predstaviti različite spontane, slobodne aktivnosti djece koje su objedinjene u jednu cjelinu odnosno u e-slikovnicu. Djeca su svakodnevnim slobodnim aktivnostima kroz likovne tehnika kao što su crtanje i modeliranje, izradila osnovne elemente priče koje su fotografirali i zatim od dobivenih fotografija napraviti e-slikovnicu uz pomoć odgajatelja. Kroz ovakvu aktivnost djeca proširuju svoje spoznajne, intelektualne, tehničke i informatičke vještine. Sam proces utječe na podizanje samosvijesti, samopouzdanja i ojačava djecu za nove izazove koje će lakše prihvaćati i uspješnije rješavati u digitalnom okruženju.

e-slikovnica; kreativnost; računalo; likovne tehnike

nije evidentirano

engleski

An interdisciplinary approach to creating e- picture books with preschool children

nije evidentirano

e-book; creativity; computer; art techniques

nije evidentirano

Podaci o prilogu

132-133.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja

mr.sc. Tihana Škojo

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-58055-3-3

Podaci o skupu

1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji i umjetnosti

predavanje

17.10.2014-18.10.2014

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija