Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ICT kompetencije odgajatelja (CROSBI ID 641743)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rogulj Edita ICT kompetencije odgajatelja // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.). Zagreb, 2011. str. 321-329

Podaci o odgovornosti

Rogulj Edita

hrvatski

ICT kompetencije odgajatelja

Informatizacija ima veliki utjecaj na svakodnevni život čovjeka, kao i na sam odgojno obrazovni proces. ICT kompetencije postale su važan element u svim razinama odgoja i obrazovanja od vrtića do fakulteta, ostvarujući bezbroj novih perspektiva i mogućnosti unutar odgojno-obrazovne prakse. Stoga odgajatelji moraju prepoznati, prihvatiti i iskoristiti potencijalne mogućnosti koje pruža ICT s ciljem usvajanja novih tehničkih i metodičkih znanja. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi iskustva, stavove i postignuća odgajatelja iz područja ICT kompetencije, te potrebu za cjeloživotnim usavršavanjem ICT kompetencija odgajatelja. U istraživanju je sudjelovalo 96 odgajatelja iz Zagrebačke županije i Splitsko- dalmatinske županije. Na temelju dobivenih rezultata može se zaključiti sa odgajatelji promišljaju o promjenama uzrokovanim razvojem informacijsko komunikacijskih tehnologija, te drugačijem pristupu i načinu korištenja softverskih programa i web stranica. Njihovo mišljenje i stav pokazuje važnost promjena unutar njihovog formalnog i neformalnog obrazovanja, te potrebu za cjeloživotnim obrazovanjem iz područja ICT kompetencija. Pretpostavlja se da jačanjem ICT kompetencija odgajatelja postaje mogućnosti za pozitivne promjene u pedagoškoj praksi, odnosno u okviru odgoja i obrazovanja djece rane i predškolske dobi. Odgajatelji trebaju unaprjeđivati svoje ICT kompetencije, razvijati svoje profesionalne kompetencije, te kritički promišljati i mijenjati svoja znanja radi uspješnije budućnosti.

ICT kompetencije odgajatelja; formalno i neformalno obrazovanje; odgojno-obrazovna praksa

nije evidentirano

engleski

The ICT competencies of educators

nije evidentirano

ICT competencies of educators; formal and informal education; educational practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

321-329.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škola, odgoj i učenje za budućnost

Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša

Zagreb:

978-953-7210-41-0

Podaci o skupu

5th International Conference on Advanced and Systematic Research

predavanje

10.11.2011-12.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija