Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 844361

Putevi do zadovoljnoga gosta


Galičić, Vlado; Laškarin, Marina
Putevi do zadovoljnoga gosta, Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, 2012 (prirucnik)


Naslov
Putevi do zadovoljnoga gosta
(The ways to satisfaction guest)

Autori
Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

Grad
Opatija

Godina
2012

Stranica
408

ISBN
978-953-7842-00-0

Ključne riječi
Ugostiteljstvo ; turizam ; gosti
(Hospitality ; tourism ; guests)

Sažetak
U vrijeme kada je turizam kod nas postao izrazito sezonalna djelatnost, kada je nestao imidž ugostitelja-gospodina a ugostiteljstvo izgubilo nekadašnji integritet i u njemu rade nedovoljno i neadekvatno plaćeni radnici, autori objavljuju knjigu «PUTEVI DO ZADOVOLJNOGA GOSTA“. Knjiga, koja predstavlja svojevrsni priručnik za bolje razumijevanje ugostiteljstva i turizma prije svega, namijenjena je učenicima osmih razreda osnovne škole, koji razmišljaju o nastavku školovanja u jednoj od srednjih strukovnih škola ; svim sadašnjim učenicima ugostiteljskih, ugostiteljsko-turističkih i hotelijersko-turističkih škola ; studentima privatnih i javnih visokih škola i fakulteta koji izučavaju ugostiteljstvo i turizam ; svima koji su zaposleni u ugostiteljstvu i turizmu i žele napredovati u svom poslu ; novinarima koji pišu ili će pisati, govore ili će govoriti o ugostiteljstvu i turizmu. Sadržaj knjige opravdao je postavljeni cilj a taj je da svima koji je budu (pro)čitali ona mora pomoći u razbijanju predrasuda vezanih uz turizam (da su to samo brojke o gužvama na cesti, dolascima i noćenjima turista) i ugostiteljstvo (svatko može raditi u ugostiteljstvu i zvati se ugostiteljem). Knjiga je obima 418 stranica na kojima se nalazi 1.120 novinskih naslova vezanih uz turizam i ugostiteljstvo ; 117 istinitih događaja iz ugostiteljsko-turističke prakse ; 54 tablice sa podacima o turizmu i ugostiteljstvu Hrvatske, Europe i Svijeta ; 195 izjava osoba koje (ne)razumiju turizam i ugostiteljstvo. Autori u knjizi prilažu i globalni etički kodeks za turizam UNWTO-a, pregled važećih zakona i provedbenih propisa iz područja ugostiteljstva i turizma ; propise Republike Hrvatske iz drugih područja važnih za turizam ; daju pregled velikana svjetskog turizma i ugostiteljstva a na kraju knjige navedene se Posebne uzance u ugostiteljstvu. Autori u knjizi na temelju predočenih podataka i informacija dokazuju hipotezu da je ugostiteljstvo važno, da se s turizmom najbolje uklapa u globalne procese, ali je istovremeno i pastorče koje ne dobiva zasluženu nagradu od ekonomske politike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Autor s matičnim brojem:
Marina Laškarin Ažić, (331823)