Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Putevi do zadovoljnoga gosta (CROSBI ID 14364)

Autorska knjiga | priručnik

Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina Putevi do zadovoljnoga gosta. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012

Podaci o odgovornosti

Galičić, Vlado ; Laškarin, Marina

hrvatski

Putevi do zadovoljnoga gosta

U vrijeme kada je turizam kod nas postao izrazito sezonalna djelatnost, kada je nestao imidž ugostitelja-gospodina a ugostiteljstvo izgubilo nekadašnji integritet i u njemu rade nedovoljno i neadekvatno plaćeni radnici, autori objavljuju knjigu «PUTEVI DO ZADOVOLJNOGA GOSTA“. Knjiga, koja predstavlja svojevrsni priručnik za bolje razumijevanje ugostiteljstva i turizma prije svega, namijenjena je učenicima osmih razreda osnovne škole, koji razmišljaju o nastavku školovanja u jednoj od srednjih strukovnih škola ; svim sadašnjim učenicima ugostiteljskih, ugostiteljsko-turističkih i hotelijersko-turističkih škola ; studentima privatnih i javnih visokih škola i fakulteta koji izučavaju ugostiteljstvo i turizam ; svima koji su zaposleni u ugostiteljstvu i turizmu i žele napredovati u svom poslu ; novinarima koji pišu ili će pisati, govore ili će govoriti o ugostiteljstvu i turizmu. Sadržaj knjige opravdao je postavljeni cilj a taj je da svima koji je budu (pro)čitali ona mora pomoći u razbijanju predrasuda vezanih uz turizam (da su to samo brojke o gužvama na cesti, dolascima i noćenjima turista) i ugostiteljstvo (svatko može raditi u ugostiteljstvu i zvati se ugostiteljem). Knjiga je obima 418 stranica na kojima se nalazi 1.120 novinskih naslova vezanih uz turizam i ugostiteljstvo ; 117 istinitih događaja iz ugostiteljsko-turističke prakse ; 54 tablice sa podacima o turizmu i ugostiteljstvu Hrvatske, Europe i Svijeta ; 195 izjava osoba koje (ne)razumiju turizam i ugostiteljstvo. Autori u knjizi prilažu i globalni etički kodeks za turizam UNWTO-a, pregled važećih zakona i provedbenih propisa iz područja ugostiteljstva i turizma ; propise Republike Hrvatske iz drugih područja važnih za turizam ; daju pregled velikana svjetskog turizma i ugostiteljstva a na kraju knjige navedene se Posebne uzance u ugostiteljstvu. Autori u knjizi na temelju predočenih podataka i informacija dokazuju hipotezu da je ugostiteljstvo važno, da se s turizmom najbolje uklapa u globalne procese, ali je istovremeno i pastorče koje ne dobiva zasluženu nagradu od ekonomske politike.

Ugostiteljstvo ; turizam ; gosti

nije evidentirano

engleski

The ways to satisfaction guest

nije evidentirano

Hospitality ; tourism ; guests

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2012.

978-953-7842-00-0

408

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija