Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti? (CROSBI ID 233068)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Petr Balog, Kornelija ; Gašo, Gordana
hrvatski
Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku - uspijevamo li ih zadovoljiti?
Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku svojim je poslovanjem i strateškim dokumentima jasno naglasila svoju orijentaciju na unapređivanje kvalitete svoga poslovanja. S tim u vezi obvezala se i na kontinuirano istraživanje zadovoljstva svojih korisnika koje se provodi svake tri godine. U ovom se radu prikazuju usporedni rezultati istraživanja zadovoljstva korisnika Knjižnicom Filozofskog fakulteta u Osijeku provedenih u ak. god. 2009./2010. i 2012./2013. Rezultati pokazuju kako Knjižnica uspijeva održati razinu zadovoljstva svojih korisnika.
Filozofski fakultet Osijek; istraživanje zadovoljstva; kvaliteta poslovanja; visokoškolske knjižnice
nije evidentirano
engleski
User- satisfaction survey in the Faculty of Humanities and Social Sciences Library – do we manage to satisfy?
nije evidentirano
academic libraries; Faculty of Humanities and Social Sciences; performance quality; satisfaction survey
nije evidentirano