Kinesiology competences of preschool teachers and children (CROSBI ID 407763)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jasmina Horvat
Vatroslav Horvat
Srna Jenko Miholić
engleski
Kinesiology competences of preschool teachers and children
Kompetencije su vrlo važna stavka u ranom odgoju i obrazovanju. Definiranjem poželjnih kompetencija djeteta dolazi se do jasnog cilja rada odgojitelja. S druge pak strane, ukoliko se definira koje su to kompetencije odgojitelja potrebne za kompetentan rad s djecom, dobit će se jasan cilj obrazovanja odgojitelja za rad s djecom u Predškolskom odgoju. Cilj ovog rada je putem istraživanja kompetencija istražiti kineziološke kompetencije odgojitelja i djece te odrediti koje kineziološke kompetencije dijete posjeduje po izlasku iz vrtića, a koje posjeduje odgojitelj po završetku studija. Rad se temelji na dosadašnjim istraživanjima koja daju prikaz istraživanja koja su se bavila sličnom problematikom kao i ovaj rad. U radu se navode definicije kompetencija kako ih vide različiti autori, pa se potom istražuju vrste i podijele kompetencija. Zatim se prikazuje trenutno stanje obrazovanja odgojitelja s obzirom na modernizaciju kurikuluma provođenjem Bolonjskog procesa te polako uvodi u potrebne kompetencije odgojitelja i djece. Nadalje se posebno istražuju kineziološke kompetencije, a rad se privodi kraju prikazom Finskog sustava ranog obrazovanja i pripadajućih kompetencija.
competent educational work; Finnish system of early childhood education and care; general competence; preschool teacher education; specific competences; The National Curriculum Framework
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
18.03.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb