Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kinesiology competences of preschool teachers and children (CROSBI ID 407763)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jasmina Horvat Kinesiology competences of preschool teachers and children / Vatroslav Horvat (mentor); Srna Jenko Miholić (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Jasmina Horvat

Vatroslav Horvat

Srna Jenko Miholić

engleski

Kinesiology competences of preschool teachers and children

Kompetencije su vrlo važna stavka u ranom odgoju i obrazovanju. Definiranjem poželjnih kompetencija djeteta dolazi se do jasnog cilja rada odgojitelja. S druge pak strane, ukoliko se definira koje su to kompetencije odgojitelja potrebne za kompetentan rad s djecom, dobit će se jasan cilj obrazovanja odgojitelja za rad s djecom u Predškolskom odgoju. Cilj ovog rada je putem istraživanja kompetencija istražiti kineziološke kompetencije odgojitelja i djece te odrediti koje kineziološke kompetencije dijete posjeduje po izlasku iz vrtića, a koje posjeduje odgojitelj po završetku studija. Rad se temelji na dosadašnjim istraživanjima koja daju prikaz istraživanja koja su se bavila sličnom problematikom kao i ovaj rad. U radu se navode definicije kompetencija kako ih vide različiti autori, pa se potom istražuju vrste i podijele kompetencija. Zatim se prikazuje trenutno stanje obrazovanja odgojitelja s obzirom na modernizaciju kurikuluma provođenjem Bolonjskog procesa te polako uvodi u potrebne kompetencije odgojitelja i djece. Nadalje se posebno istražuju kineziološke kompetencije, a rad se privodi kraju prikazom Finskog sustava ranog obrazovanja i pripadajućih kompetencija.

competent educational work; Finnish system of early childhood education and care; general competence; preschool teacher education; specific competences; The National Curriculum Framework

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

18.03.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija