Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje znanjem pri priznavanju i vrednovanju neformalnog i informalnog učenja (CROSBI ID 407755)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Balković, Mislav Upravljanje znanjem pri priznavanju i vrednovanju neformalnog i informalnog učenja / Šimović, Vladimir ; Dželalija, Mile (mentor); Zagreb, Hrvatska, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Balković, Mislav

Šimović, Vladimir ; Dželalija, Mile

hrvatski

Upravljanje znanjem pri priznavanju i vrednovanju neformalnog i informalnog učenja

Ovaj rad nastao je u okviru razvoja sustava kvalifikacija u Republici Hrvatskoj unutar kojeg do danas nije osmišljen niti implementiran podsustav priznavanja i vrednovanja neformalnog i informalnog učenja. Njega bi prema preporuci Vijeća Europske unije članice EU trebale uvesti do 2018 godine i to slijedeći koncept „jednake vrijednosti“ kvalifikacija stečenih vrednovanjem s onima stečenim u formalnom obrazovanju. Model sustava upravljanja znanjem pri vrednovanju neformalnog i informalnog učenja temelji se na provedbi deset izvornih znanstvenih istraživanja koja su obuhvatila više od 2000 ispitanika i ključne dionike. Kao rezultat istraživanja i proučavanja svjetskih praksi i EU preporuka razvijeni su elementi modela koji predstavljaju izvorni znanstveni doprinos u polju informacijskih i komunikacijskih znanosti. Razrađeni su i opisani elementi organizacijskog i upravljačkog modela uspostave sustava, uz stavljanje naglaska na pitanja poput provedbe provjere znanja, nužnih kadrovskih uvjeta te korištenja ishoda učenja i standarda propisanih unutar registara HKO. Kao potpora uspostavi sustava dizajniran je i model informacijskog sustava i to tako da njegov model podataka bude usklađen sa informacijskim zahtjevima koji proizlaze iz opisa elemenata modela sustava upravljanja znanjem, da može koristiti adekvatne sustave šifriranja kako bi dao podlogu uklapanja u druge relevantne sustave, da dio informacija koje prikuplja mogu poslužiti kao temeljni registar vrednovanih čestica znanja te da prepoznaje moderne koncepte interoperabilnosti.

Vrednovanje neformalnog i informalnog učenja ; koncept jednake vrijednosti ; upravljanje znanjem

nije evidentirano

engleski

Knowledge management within recognition and validation of non-formal and informal learning

nije evidentirano

Recognition of prior learning ; RPL ; Validation of non-formal and informal learning ; VNFIL ; equal value ; knowledge management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

415

05.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti