Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Faktori motivacije za tjelesno vježbanje studentica učiteljskog studija (CROSBI ID 233016)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Jenko Miholić, Srna ; Lorger, Marija ; Vuljanić, Ana Faktori motivacije za tjelesno vježbanje studentica učiteljskog studija // Suvremena psihologija, 18 (2015), 1; 99-107

Podaci o odgovornosti

Jenko Miholić, Srna ; Lorger, Marija ; Vuljanić, Ana

hrvatski

Faktori motivacije za tjelesno vježbanje studentica učiteljskog studija

Na uzorku od 195 redovitih studentica dodiplomskog studija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu izvršeno je istraživanje motivacije za tjelesno vježbanje upitnikom The Motives for Physical Activity Measure – Revised, MPAM-R (Ryan, Frederick, Lepes, Rubio i Sheldon, 1997) u svrhu definiranja faktora motivacije i provjere metrijskih karakteristika upitnika. Prema teorijskim očekivanjima autora upitnika izlučeno je pet faktora, od kojih su tri faktora bila pogodna za interpretaciju pa prema tome nije potvrđen originalni konstrukt upitnika od pet faktora. Motivacijska struktura na ovom uzorku definirana je s tri faktora motivacije koji se odnose na vježbanje radi izazova i uživanja, vježbanja radi tjelesnog izgleda i vježbanja radi druženja s prijateljima. Rezultati analize metrijskih karakteristika upitnika pokazuju prihvatljive metrijske karakteristike i da omogućuje pouzdanu procjenu trovrsne motivacije za tjelesno vježbanje.

faktorska analiza ; motivi za tjelesno vježbanje ; pouzdanost ; studenti ; upitnik

nije evidentirano

engleski

Factors of motivation for physical training of students of teachers university

nije evidentirano

factor analysis ; motives for physical exercise ; reliability ; students ; questionnaire

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (1)

2015.

99-107

objavljeno

1331-9264

2584-3052

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost