Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta (CROSBI ID 641563)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ilak Peršurić, Anita Silvana ; Radeka Sanja
hrvatski
Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta
Istra kao destinacija vinskog turizma do sada ima sedam vinskih cesta na kojima se nude kvalitetna autohtona vina. Daljnji razvoj traži nove turističke sadržaje koji će povećati atraktivnost vinske destinacije i potaknuti turističke dolaske. Stoga su u okviru IPA/EFRR projekta Malvasia TourIstra (2014.-2015.) izvedena terenska istraživanja o ponašanju potrošača vina u vinarijama i njihovim željama i potrebama prema kojima su osmišljeni novi inovativni oblici turističkih sadržaja tzv. turistički (vinski) itinereri. Identificirali smo četiri skupine potrošača u odnosu na preferirani tip vina prema kojima smo izradili četiri nove vinske ceste. U nalazu istraživanja dvije trećine potrošača kupuje vino direktno od proizvođača i ubuduće će kupovati na vinskoj cesti. U godinu dana nakon što je izrađena mobilna internet aplikacija novih vinskih cesta (interaktivna karta) koristilo je ju više od pet tisuća posjetilaca.
Vinski turizam; vinske ceste; vinski itenereri; Malvazija istarska.
nije evidentirano
engleski
Marketing attributes of wine as background for wine road development
nije evidentirano
Wine tourism; wine roads; wine itenerers; Istrian Malvasia.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
97-101.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 51. hrvatski i 11. međunarodni simpozij agronoma
Pospišil, M.
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7878-50-4
Podaci o skupu
51. hrvatski i 11.međunarodni simpozij agronoma
predavanje
15.02.2016-18.02.2016
Opatija, Hrvatska