Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 843879

Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta


Ilak Peršurić, Anita Silvana; Radeka Sanja
Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta // Zbornik radova 51. hrvatski i 11. međunarodni simpozij agronoma / Pospišil, M. (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. str. 97-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 843879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta
(Marketing attributes of wine as background for wine road development)

Autori
Ilak Peršurić, Anita Silvana ; Radeka Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 51. hrvatski i 11. međunarodni simpozij agronoma / Pospišil, M. - Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016, 97-101

ISBN
978-953-7878-50-4

Skup
51. hrvatski i 11. međunarodni simpozij agronoma

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 15-18.02.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Vinski turizam; vinske ceste; vinski itenereri; Malvazija istarska.
(Wine tourism; wine roads; wine itenerers; Istrian Malvasia.)

Sažetak
Istra kao destinacija vinskog turizma do sada ima sedam vinskih cesta na kojima se nude kvalitetna autohtona vina. Daljnji razvoj traži nove turističke sadržaje koji će povećati atraktivnost vinske destinacije i potaknuti turističke dolaske. Stoga su u okviru IPA/EFRR projekta Malvasia TourIstra (2014.-2015.) izvedena terenska istraživanja o ponašanju potrošača vina u vinarijama i njihovim željama i potrebama prema kojima su osmišljeni novi inovativni oblici turističkih sadržaja tzv. turistički (vinski) itinereri. Identificirali smo četiri skupine potrošača u odnosu na preferirani tip vina prema kojima smo izradili četiri nove vinske ceste. U nalazu istraživanja dvije trećine potrošača kupuje vino direktno od proizvođača i ubuduće će kupovati na vinskoj cesti. U godinu dana nakon što je izrađena mobilna internet aplikacija novih vinskih cesta (interaktivna karta) koristilo je ju više od pet tisuća posjetilaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Projekti:
147-1470497-0555 - Valorizacija resursa vinove loze (Vitis sp.) i banka gena (Peršurić, Đordano, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Sanja Radeka (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ilak Peršurić, Anita Silvana; Radeka Sanja
Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta // Zbornik radova 51. hrvatski i 11. međunarodni simpozij agronoma / Pospišil, M. (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. str. 97-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Ilak Peršurić, A. & Radeka Sanja (2016) Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta. U: Pospišil, M. (ur.)Zbornik radova 51. hrvatski i 11. međunarodni simpozij agronoma.
@article{article, author = {Ilak Per\v{s}uri\'{c}, A. and Radeka Sanja}, editor = {Pospi\v{s}il, M.}, year = {2016}, pages = {97-101}, keywords = {Vinski turizam, vinske ceste, vinski itenereri, Malvazija istarska.}, isbn = {978-953-7878-50-4}, title = {Marketing atributi vina kao podloga razvoju vinskih cesta}, keyword = {Vinski turizam, vinske ceste, vinski itenereri, Malvazija istarska.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu, Agronomski fakultet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ilak Per\v{s}uri\'{c}, A. and Radeka Sanja}, editor = {Pospi\v{s}il, M.}, year = {2016}, pages = {97-101}, keywords = {Wine tourism, wine roads, wine itenerers, Istrian Malvasia.}, isbn = {978-953-7878-50-4}, title = {Marketing attributes of wine as background for wine road development}, keyword = {Wine tourism, wine roads, wine itenerers, Istrian Malvasia.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu, Agronomski fakultet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font