Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja? (CROSBI ID 232909)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vladušić, Roko ; Ožić, Mia ; Stankov, Slavomir Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja? // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1 (2013), 63-74

Podaci o odgovornosti

Vladušić, Roko ; Ožić, Mia ; Stankov, Slavomir

hrvatski

Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja?

Cilj istraživanja čije smo rezultate prikazali u ovom radu bio je ustvrditi je li poučavanje i učenje kemijskih sadržaja nastavne teme „Alkoholi“ u okviru CMS-a Moodle efikasno poput poučavanja i učenja u okviru tradicionalne nastave. Istraživanje je provedeno u OŠ Spinut i na PMF-u u Splitu. Proveli smo eksperiment s paralelnim grupama: kontrolna skupina poučavana je na tradicionalan način, a eksperimentalna je poučavana uz pomoć sustava e-učenja. Od 71 učenika 8. razrednog odjeljenja koji su sudjelovali u istraživanju 35 ih je bilo izloženo eksperimentalnom tretmanu. Obradom rezultata završnog testa ustvrđeno je da ne postoji statistički značajna razlika u postignućima učenja između grupa. Takvi rezultati ukazuju da sekvencijalno organiziran pristup obradi nastavne teme „Alkoholi“ u okviru sustava za e-učenje Moodle ima potencijale koje je moguće iskoristiti i u redovnoj nastavi kemije.

sekvencijalni pristup učenju; hibridna nastava kemije; Moodle; nastavna tema „Alkoholi“.

Zbornik radova

engleski

Can the sequential approach to teaching and learning about teaching topic "Alcohols" in Moodle enviroment be a quality substitute to the traditional chemistry teaching process?

nije evidentirano

sequential approach to teaching process; hybrid model of teaching chemistry; Moodle; teaching topic “Alcohols”.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2013.

63-74

objavljeno

1847-6899

Povezanost rada

Kemija, Pedagogija