Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja? (CROSBI ID 232909)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vladušić, Roko ; Ožić, Mia ; Stankov, Slavomir
hrvatski
Može li sekvencijalni pristup obradi nastavne teme "Alkoholi" u okviru sustava Moodle biti kvalitetan nadomjestak tradicionalnom poučavanju istog sadržaja?
Cilj istraživanja čije smo rezultate prikazali u ovom radu bio je ustvrditi je li poučavanje i učenje kemijskih sadržaja nastavne teme „Alkoholi“ u okviru CMS-a Moodle efikasno poput poučavanja i učenja u okviru tradicionalne nastave. Istraživanje je provedeno u OŠ Spinut i na PMF-u u Splitu. Proveli smo eksperiment s paralelnim grupama: kontrolna skupina poučavana je na tradicionalan način, a eksperimentalna je poučavana uz pomoć sustava e-učenja. Od 71 učenika 8. razrednog odjeljenja koji su sudjelovali u istraživanju 35 ih je bilo izloženo eksperimentalnom tretmanu. Obradom rezultata završnog testa ustvrđeno je da ne postoji statistički značajna razlika u postignućima učenja između grupa. Takvi rezultati ukazuju da sekvencijalno organiziran pristup obradi nastavne teme „Alkoholi“ u okviru sustava za e-učenje Moodle ima potencijale koje je moguće iskoristiti i u redovnoj nastavi kemije.
sekvencijalni pristup učenju; hibridna nastava kemije; Moodle; nastavna tema „Alkoholi“.
Zbornik radova
engleski
Can the sequential approach to teaching and learning about teaching topic "Alcohols" in Moodle enviroment be a quality substitute to the traditional chemistry teaching process?
nije evidentirano
sequential approach to teaching process; hybrid model of teaching chemistry; Moodle; teaching topic “Alcohols”.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
1
2013.
63-74
objavljeno
1847-6899