Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Differences in rates of motivation for exercise at physical education class among female students in higher grades of elementary school (CROSBI ID 641480)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lorger, Marija ; Kunješić Sušilović, Mateja ; Baća, Martina Differences in rates of motivation for exercise at physical education class among female students in higher grades of elementary school // Kinesiological education in the future / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 62-69

Podaci o odgovornosti

Lorger, Marija ; Kunješić Sušilović, Mateja ; Baća, Martina

engleski

Differences in rates of motivation for exercise at physical education class among female students in higher grades of elementary school

Cilj rada bio je utvrditi moguće razlike u dimenzijama motivacije za tjelesno vježbanje tijekom nastave kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole. Uzorak sudionica u istraživanju činilo je 446 učenica dvaju zagrebačkih osnovnih škola. Istraživanje motivacijske strukture učenica provedeno je pomoću Upitnika za procjenu razloga za tjelesno vježbanje. Uz deskriptivnu statistiku za iskazivanje pokazatelja razlike među učenicama korištena je multivarijatna analiza varijance (MANOVA). Dobiveni rezultati pokazali su da se učenice petog razreda u pokazateljima motivacije za vježbanje razlikuju na samoj granici značajnosti (p=0, 05) i to u dimenzijama estetskog doživljaja vježbanja i socijalnom iskustvu tijekom vježbanja. Iste dimenzije koje čine razliku potvrđene su i kod učenica šestih razreda samo na višoj razini značajnosti (p=0, 00). Kod učenica sedmih razreda uočena je statistički značajna razlika u dimenzijama traženja uzbuđenja tijekom vježbanja, socijalnog iskustva i potrebe za kretanjem (p=0, 00), a značajne razlike u motivacijskoj strukturi tijekom vježbanja nisu potvrđene kod učenica osmih razreda (p=0, 28). Dobiveni rezultati pokazuju da su najveće razlike uočene kod učenica sedmih razreda (3 dimenzije) dok značajne razlike nisu nađene kod učenica osmih razreda.

motivation for exercise; the teaching process; physical exercise; questionnaire

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

62-69.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kinesiological education in the future

Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-14-1

Podaci o skupu

11th International Balkan Education and Science Conference

predavanje

12.10.2016-14.10.2016

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano