Differences in rates of motivation for exercise at physical education class among female students in higher grades of elementary school (CROSBI ID 641480)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lorger, Marija ; Kunješić Sušilović, Mateja ; Baća, Martina
engleski
Differences in rates of motivation for exercise at physical education class among female students in higher grades of elementary school
Cilj rada bio je utvrditi moguće razlike u dimenzijama motivacije za tjelesno vježbanje tijekom nastave kineziološke kulture kod učenica viših razreda osnovne škole. Uzorak sudionica u istraživanju činilo je 446 učenica dvaju zagrebačkih osnovnih škola. Istraživanje motivacijske strukture učenica provedeno je pomoću Upitnika za procjenu razloga za tjelesno vježbanje. Uz deskriptivnu statistiku za iskazivanje pokazatelja razlike među učenicama korištena je multivarijatna analiza varijance (MANOVA). Dobiveni rezultati pokazali su da se učenice petog razreda u pokazateljima motivacije za vježbanje razlikuju na samoj granici značajnosti (p=0, 05) i to u dimenzijama estetskog doživljaja vježbanja i socijalnom iskustvu tijekom vježbanja. Iste dimenzije koje čine razliku potvrđene su i kod učenica šestih razreda samo na višoj razini značajnosti (p=0, 00). Kod učenica sedmih razreda uočena je statistički značajna razlika u dimenzijama traženja uzbuđenja tijekom vježbanja, socijalnog iskustva i potrebe za kretanjem (p=0, 00), a značajne razlike u motivacijskoj strukturi tijekom vježbanja nisu potvrđene kod učenica osmih razreda (p=0, 28). Dobiveni rezultati pokazuju da su najveće razlike uočene kod učenica sedmih razreda (3 dimenzije) dok značajne razlike nisu nađene kod učenica osmih razreda.
motivation for exercise; the teaching process; physical exercise; questionnaire
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
62-69.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kinesiological education in the future
Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-14-1
Podaci o skupu
11th International Balkan Education and Science Conference
predavanje
12.10.2016-14.10.2016
Poreč, Hrvatska