Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu (CROSBI ID 407690)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Boban, Mislav Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Boban, Mislav

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu

U svakom aspektu marketinškog miksa potrebni su veliki napori za postizanje napretka, kako u raznim djelatnostima, tako i u onima vezanim uz sport. Sport stvara uvijek nov i neponovljiv doživljaj za sportaše i gledatelje te korisnike sportskih proizvoda i usluga. Razvojem sporta i sportskih aktivnosti, paralelno je raslo i tržište sportskih proizvoda i usluga. Razvojem tog tržišta i masovnom popularizacijom sporta, porasla je potreba za marketingom vezanim uz sportske proizvode i usluge. Danas je tako uspjeh na tržištu sportskih proizvoda i usluga nemoguć bez kvalitetnog odjela za marketing i interakcije svih elemenata marketinškog miksa. Sportsko tržište danas doseže globalne razmjere, a raznovrsnost sportskih proizvoda i usluga raste iz dana u dan, kao i potražnja za istima. Predmet rada je ukazati na veliko značenje promocije kao dijela marketinškog miksa u sportskom marketingu te pokazati na koji način je moguće napredovati u poslovanju kroz razvoj promocije. Samim time u završnom se radu pokušava usmjeriti pažnja na njezinu važnosti u sportskom marketingu i marketingu sportskih događaja. Od samih početaka marketinga u sportu promociji se pridavala velika važnost te su korištene raznovrsne metode promocije sportskih proizvoda i usluga. Svjetski poznato poduzeće Red Bull pravi je primjer inovativnog pristupa promociji primjenom nekonvencionalnih metoda promocije. Zahvaljujući vlastitoj promociji i razvoju sadržaja zanimljivog za korisnike proizvoda te marke, prošli su put od prodavača energetskih pića do jedne od najpoznatijih marki današnjice povezane sa sportom i uspjehom.

promocija; sportski marketing; Red Bull

nije evidentirano

engleski

An innovative approach to promotion in sports marketing

nije evidentirano

promotion; sports marketing; Red Bull

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

26.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija