Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu (CROSBI ID 407690)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Boban, Mislav
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu
U svakom aspektu marketinškog miksa potrebni su veliki napori za postizanje napretka, kako u raznim djelatnostima, tako i u onima vezanim uz sport. Sport stvara uvijek nov i neponovljiv doživljaj za sportaše i gledatelje te korisnike sportskih proizvoda i usluga. Razvojem sporta i sportskih aktivnosti, paralelno je raslo i tržište sportskih proizvoda i usluga. Razvojem tog tržišta i masovnom popularizacijom sporta, porasla je potreba za marketingom vezanim uz sportske proizvode i usluge. Danas je tako uspjeh na tržištu sportskih proizvoda i usluga nemoguć bez kvalitetnog odjela za marketing i interakcije svih elemenata marketinškog miksa. Sportsko tržište danas doseže globalne razmjere, a raznovrsnost sportskih proizvoda i usluga raste iz dana u dan, kao i potražnja za istima. Predmet rada je ukazati na veliko značenje promocije kao dijela marketinškog miksa u sportskom marketingu te pokazati na koji način je moguće napredovati u poslovanju kroz razvoj promocije. Samim time u završnom se radu pokušava usmjeriti pažnja na njezinu važnosti u sportskom marketingu i marketingu sportskih događaja. Od samih početaka marketinga u sportu promociji se pridavala velika važnost te su korištene raznovrsne metode promocije sportskih proizvoda i usluga. Svjetski poznato poduzeće Red Bull pravi je primjer inovativnog pristupa promociji primjenom nekonvencionalnih metoda promocije. Zahvaljujući vlastitoj promociji i razvoju sadržaja zanimljivog za korisnike proizvoda te marke, prošli su put od prodavača energetskih pića do jedne od najpoznatijih marki današnjice povezane sa sportom i uspjehom.
promocija; sportski marketing; Red Bull
nije evidentirano
engleski
An innovative approach to promotion in sports marketing
nije evidentirano
promotion; sports marketing; Red Bull
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
26.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb