Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integracija načela zelenog marketinga u suvremenom poslovanju (CROSBI ID 407679)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Biljak, Tea Integracija načela zelenog marketinga u suvremenom poslovanju / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Biljak, Tea

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Integracija načela zelenog marketinga u suvremenom poslovanju

Posljednjih nekoliko desetljeća čovječanstvo se čini nezaustavljivo u svom rastu i razvoju. Svijet je doživio izvanredan napredak informacija i komunikacijske tehnologije, što je dovelo do sve užurbanijeg života, intenzivne utrke za što većim profitom, a tako i do narušavanja našeg ekosustava. Jedna od osnovnih ideja koncepta zelenog marketinga polazi od pretpostavke zadovoljavanja potrošačevih želja uz istovremeno zadovoljavanje dugoročnih potreba društva i okoliša. Zeleni marketing u suštini podrazumijeva pozitivan utjecaj na društvo, okoliš i poduzeće koje ga primjenjuje u svom poslovanju. Takvo poduzeće zalaže se za ekološki održiv razvoj, a istovremeno s internog aspekta, zahtijeva suradnju svih poslovnih funkcija kako bi se pronašla najbolja moguća rješenja koja imaju dvije glavne niti vodilje: profit te dugoročni pozitivni doprinos okruženju (društvu i prirodnom okolišu). Primjena zelenog marketinga u hrvatskim poduzećima još uvijek nije na zadovoljavajućoj razini niti se sustavno istražuje, no unatoč tome postoje primjeri dobre poslovne prakse koji postupno implementiraju zeleni marketing ne samo na razini marketinga kao odjela poduzeća, već kao čitavu filozofiju, odnosno, korporativnu kulturu poput Biovega grupe. U skladu s tim, predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o integraciji načela zelenog marketinga u suvremenom poslovanju u svrhu boljeg razumijevanja uloge zelenog marketinga i važnosti za poslovanje u konkurentskim tržišnim uvjetima. Na temelju navedenog problema, postavljeni su i osnovni ciljevi rada koji su: definiranje zelenog marketinga, čija implementacija ima komparativne prednosti u usporedbi s konvencionalnim marketingom, analiziranje dostupnih izvora o ulozi i važnosti zelenog marketinga za različite aspekte poslovanja poduzeća uz rastući interes potrošača za zelenim proizvodima/uslugama te analiziranje primjene zelenog marketinga u poduzeću Biovega d.o.o.

zeleni marketing; društveno odgovorno poslovanje; zeleni potrošači

nije evidentirano

engleski

Integrating Green Marketing Principles into Modern Business

nije evidentirano

green marketing; corporate social responsibility; green consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

26.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija