Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Građevinski projekt zaštite od buke GP-B.I.14.-GR-156/156: Rekonstrukcija, nadogradnja i obnova željezničke pruge M103 Dugo Selo - Novska, Otvorena pruga od km 2+803, 86 do km 31+188, 31 (uklj. denivelacija ŽCP Okešinec i kolodvor Ivanić Grad (CROSBI ID 779177)

Druge vrste radova | ostalo

Lakušić, Stjepan ; Ahac, Maja ; Bartoš, Dalibor Građevinski projekt zaštite od buke GP-B.I.14.-GR-156/156: Rekonstrukcija, nadogradnja i obnova željezničke pruge M103 Dugo Selo - Novska, Otvorena pruga od km 2+803, 86 do km 31+188, 31 (uklj. denivelacija ŽCP Okešinec i kolodvor Ivanić Grad // Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. 2015.

Podaci o odgovornosti

Lakušić, Stjepan ; Ahac, Maja ; Bartoš, Dalibor

hrvatski

Građevinski projekt zaštite od buke GP-B.I.14.-GR-156/156: Rekonstrukcija, nadogradnja i obnova željezničke pruge M103 Dugo Selo - Novska, Otvorena pruga od km 2+803, 86 do km 31+188, 31 (uklj. denivelacija ŽCP Okešinec i kolodvor Ivanić Grad

Kao mjera zaštite od buke u sklopu rekonstrukcije i dogradnje kolodvora Ivanić Grad predviđeni su okomiti zidovi za zaštitu od buke. Odabrana tehnička rješenja zaštite od buke razmotrena su zasebno na dijelu perona te zasebno na dijelu izvan zone perona. Za potrebe zaštite od buke na peronima i prilazima perona, predviđena je upotreba aluminijskih jednostrano apsorbirajućih panela. Za potrebe zaštite od buke izvan zone perona tj. od ulazno/izlazne skretnice do zone perona, predviđena je upotreba armiranobetonskih jednostrano apsorbirajućih panela te transparentnih jednostrano reflektirajućih panela u zoni cestovnog podvožnjaka. Projektom je predviđena izgradnja zidova ukupne duline 2.507, 5 m' tj. ukupne površine 10.650 m2.

Zaštita od buke željezničkog prometa; zidovi za zaštitu od buke; kolodvor Ivanić Grad

nije evidentirano

engleski

Noise protection main design GP-B.I.14.-GR-156/156: Reconstruction, upgrade and renewal of rail line M103 Dugo Selo-Novska, on the part of the open tracks from km 2+803.86 to km 31+188.31 (incl. denivelation of level crossing Okešinec and station Ivanić Grad)

nije evidentirano

Rail traffic noise protection; noise protection walls; station Ivanić Grad

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2015.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Građevinarstvo