Oglašavanje telekomunikacijskih usluga (CROSBI ID 407673)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Brodarac, Martina
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Oglašavanje telekomunikacijskih usluga
Danas je nemoguće zamisliti život bez telekomunikacija, a oglasi njihovih usluga postaju sve brojniji. Telekomunikacije omogućuju povezivanje s obitelji, prijateljima, poslovnim kontaktima i bitne su kako u privatnom, tako i u poslovnom svijetu. Telekomunikacijski operateri su svjesni sve veće važnosti i značaja telekomunikacijskih usluga te razvijaju usluge kojima pokrivaju potrebe svakog pojedinog tržišnog segmenta, a najbolji način da svoje usluge približe javnosti je oglašavanje. Predmet završnog rada je prikazati i pojasniti načine i oblike oglašavanja telekomunikacijskih usluga. Osnovi ciljevi rada su: definiranje oglašavanja, analiziranje oglašavanja usluga, i to telekomunikacijskih usluga, putem masovnih medija i instrumenata vanjskog oglašavanja te analiziranje oglašavanja usluga jednog od vodećih pružatelja telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj – poduzeća Vipnet d.o.o. Podaci za izradu završnog rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora. Može se zaključiti da Vipnet prati trendove u oglašavanju usluga te se i dalje prvenstveno oglašava putem televizije. Oglasi u tisku i na radiju se smanjuju, a raste oglašavanje putem Interneta budući da on svakodnevno ima sve više korisnika. Prilikom oglašavanja usluga Vipnet koristi apele usmjerene na potrošače, kako bi svoje usluge što više približio potencijalnim korisnicima. Upravo to što se prilagođava trendovima u oglašavanju usluga i pritom se usmjerava na potrošače omogućuje Vipnet-u da njegovi oglasi dođu do velikog broja potencijalnih korisnika te tako nastavi održavati jaku poziciju na tržištu telekomunikacijskih usluga u RH.
oglašavanje; usluge; telekomunikacije; masovni mediji
nije evidentirano
engleski
Telecommunication services advertising
nije evidentirano
advertising; services; telecommunications; mass media
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
26.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb