Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije (CROSBI ID 641375)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Perišić Prodan, Marina ; Lončarić, Dina ; Ribarić, Ivana Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije // Peta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu Liderstvo kroz partnerstvo : zbornik radova = 5th PAR international leadership conference (PILC 2016) Leadership through partnership : proceedings / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2016. str. 31-43

Podaci o odgovornosti

Perišić Prodan, Marina ; Lončarić, Dina ; Ribarić, Ivana

hrvatski

Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije

Kvalitetna suradnja među dionicima, te koordinacija njihovih marketinških aktivnosti, što se u suvremenoj praksi turističkih destinacija realizira formiranjem organizacijskih struktura koje će učinkovito upravljati marketingom turističke destinacije, pretpostavka je oblikovanja optimalnog proizvoda turističke destinacije. Svrha ovog rada je istražiti stavove predstavnika turističkih zajednica dviju najrazvijenijih hrvatskih županija o mogućim modelima upravljanja turističkom destinacijom. Empirijskim istraživanjem obuhvaćene su sve turističke zajednice koje djeluju na području Primorsko-goranske i Istarske županije. Rezultati dobiveni istraživanjem ukazuju da menadžment turističkih zajednica daje prednost sektoru turističkih asocijacija, te da ne postoji dovoljno razvijena svijest o upravljanju turističkom destinacijom putem destinacijskih menadžment organizacija i destinacijskih menadžment kompanija.

marketing turističke destinacije ; upravljanje turističkom destinacijom ; destinacijske menadžment organizacije ; destinacijske menadžment kompanije ; turističke zajednice

nije evidentirano

engleski

The models of management in a function of marketing advancement of a tourist destination

nije evidentirano

tourism destination marketing ; tourism destination managment ; destination management organisations ; destination management companies ; tourist boards

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-43.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Peta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu Liderstvo kroz partnerstvo : zbornik radova = 5th PAR international leadership conference (PILC 2016) Leadership through partnership : proceedings

Rosić, Vladimir

Rijeka: Visoka poslovna škola PAR

978-95-57258-8-6

Podaci o skupu

PAR International Leadership Conference (5 ; 2016)

predavanje

18.03.2016-20.03.2016

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija