Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije (CROSBI ID 641375)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Perišić Prodan, Marina ; Lončarić, Dina ; Ribarić, Ivana
hrvatski
Modeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije
Kvalitetna suradnja među dionicima, te koordinacija njihovih marketinških aktivnosti, što se u suvremenoj praksi turističkih destinacija realizira formiranjem organizacijskih struktura koje će učinkovito upravljati marketingom turističke destinacije, pretpostavka je oblikovanja optimalnog proizvoda turističke destinacije. Svrha ovog rada je istražiti stavove predstavnika turističkih zajednica dviju najrazvijenijih hrvatskih županija o mogućim modelima upravljanja turističkom destinacijom. Empirijskim istraživanjem obuhvaćene su sve turističke zajednice koje djeluju na području Primorsko-goranske i Istarske županije. Rezultati dobiveni istraživanjem ukazuju da menadžment turističkih zajednica daje prednost sektoru turističkih asocijacija, te da ne postoji dovoljno razvijena svijest o upravljanju turističkom destinacijom putem destinacijskih menadžment organizacija i destinacijskih menadžment kompanija.
marketing turističke destinacije ; upravljanje turističkom destinacijom ; destinacijske menadžment organizacije ; destinacijske menadžment kompanije ; turističke zajednice
nije evidentirano
engleski
The models of management in a function of marketing advancement of a tourist destination
nije evidentirano
tourism destination marketing ; tourism destination managment ; destination management organisations ; destination management companies ; tourist boards
nije evidentirano
Podaci o prilogu
31-43.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Peta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu Liderstvo kroz partnerstvo : zbornik radova = 5th PAR international leadership conference (PILC 2016) Leadership through partnership : proceedings
Rosić, Vladimir
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR
978-95-57258-8-6
Podaci o skupu
PAR International Leadership Conference (5 ; 2016)
predavanje
18.03.2016-20.03.2016
Opatija, Hrvatska