Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi za visoka učilišta u provedbi novih standarda i smjernica za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG 2015) (CROSBI ID 641344)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Fabris, Jelica ; Matić Ivan Izazovi za visoka učilišta u provedbi novih standarda i smjernica za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG 2015) // Zbornik radova 16. hrvatske konferencije o kvaliteti i 7. znanstvenog skupa Hrvatskog društva za kvalitetu: Ljudi - temelj uspješnosti sustava upravljanja / Šimunec, Krunoslav (ur.). Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2016. str. 156-167

Podaci o odgovornosti

Fabris, Jelica ; Matić Ivan

hrvatski

Izazovi za visoka učilišta u provedbi novih standarda i smjernica za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG 2015)

Europsko udruženje sveučilišta (EUA) okuplja više od 800 visokih učilišta u 47 zemalja sa različitim političkim, kulturološkim i akademskim tradicijama. Danas se Europski prostor visokog obrazovanja (EHEA) suočava s ozbiljnim izazovima: kontinuiranim gospodarskim i socijalnim krizama, porastom stope nezaposlenosti, rastućom marginalizacijom mladih ljudi, demografskim promjenama, novim migracijskim kretanjima i konfliktima unutar i između država. S druge strane, povećana mobilnost studenata i osoblja omogućava razmjenu i stvaranje novih znanja te pomaže u izgradnji međusobnog povjerenja i razumijevanja. Istovremeno brzi razvoj znanja i tehnologija, koji ima značajan utjecaj na gospodarstva i društva, igra sve važniju ulogu u transformaciji visokog obrazovanja i istraživanja. Ključni cilj Standarda i smjernica za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG) je doprinijeti zajedničkom shvaćanju koncepta i važnosti osiguravanja kvalitete za učenje i poučavanje od strane svih zainteresiranih unutar EHEA-e, čime se potiče izgradnja međusobnog povjerenja i priznavanje kvalifikacija, programa i ostalih rezultata rada visokih učilišta. U radu se daje osvrt na izmjene u ESG- u, koje su 2015. godine usvojili ministri odgovorni za visoko obrazovanje, čime je ostvaren cilj da se u odnosu na prvi put objavljene ESG iz 2005. godine ''poboljša njihova jasnoća, primjenjivost i korisnost, uključujući i njihov okvir djelovanja''.

visoko obrazovanje ; izazovi ; učenje i poučavanje ; standardi ; izmjene

nije evidentirano

engleski

Challenges for higher-education institutions in the implementation of the standards and guidelines for quality assurance in the European higher-education area (ESG 2015)

nije evidentirano

higher education ; challenges ; learning and teaching ; standards ; revision

nije evidentirano

Podaci o prilogu

156-167.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 16. hrvatske konferencije o kvaliteti i 7. znanstvenog skupa Hrvatskog društva za kvalitetu: Ljudi - temelj uspješnosti sustava upravljanja

Šimunec, Krunoslav

Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)

1848-8633

Podaci o skupu

16.HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 7. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU

predavanje

19.05.2016-21.05.2016

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija