Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 842892

Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata


Polić, Tamara
Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata // I. Međunarodna konferencija udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama "Od teorije do prakse u jeziku struke”
Zagreb, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 842892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata
(Teacher Self-Evaluation Based on the Student Achievement)

Autori
Polić, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
I. Međunarodna konferencija udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama "Od teorije do prakse u jeziku struke”

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.-20. 2. 2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
engleski jezik struke (EJS) ; metode ; samovrjednovanje ; uspjeh studenata na ispitu ; visokoškolska ustanova
(English for Specific Purposes (ESP) ; methods ; teacher self-evaluation ; student achievement)

Sažetak
U postizanju svojih ciljeva, poglavito ostvarivanju ciljeva kolegija i ishoda učenja, nastavnici jezika struke kao i ostali nastavnici živih jezika koriste se različitim metodama poučavanja i skloniji su određenim metodama, koje mogu uključivati i prilagođenu i moderniziranu gramatičko-prijevodnu metodu, iako neki smatraju da je zastarjela i neučinkovita za usvajanje jezika općenito, pa time i struke. Više je načina za provjeru učinkovitosti vlastitoga rada nastavnika i metoda kojima se koristi, a jedan je od njih i učenički uspjeh. Cilj je ovoga rada samovrjednovanje nastavnika i nastavne metode u engleskom jeziku stuke na visokoškolskoj ustanovi, temeljeno na analizi razlike uspjeha studenata na inicijalnom i završnom ispitu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Tamara Polić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Polić, Tamara
Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata // I. Međunarodna konferencija udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama "Od teorije do prakse u jeziku struke”
Zagreb, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Polić, T. (2016) Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata. U: I. Međunarodna konferencija udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama "Od teorije do prakse u jeziku struke”.
@article{article, author = {Poli\'{c}, T.}, year = {2016}, keywords = {engleski jezik struke (EJS), metode, samovrjednovanje, uspjeh studenata na ispitu, visoko\v{s}kolska ustanova}, title = {Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata}, keyword = {engleski jezik struke (EJS), metode, samovrjednovanje, uspjeh studenata na ispitu, visoko\v{s}kolska ustanova}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Poli\'{c}, T.}, year = {2016}, keywords = {English for Specific Purposes (ESP), methods, teacher self-evaluation, student achievement}, title = {Teacher Self-Evaluation Based on the Student Achievement}, keyword = {English for Specific Purposes (ESP), methods, teacher self-evaluation, student achievement}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font