Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Multimedijalno učenje njemačkog jezika: Procjena digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH i analiza učestalosti korištenja suvremenih tehnologija u nastavi -rezultati istraživanja (CROSBI ID 641328)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tolić, Mirela Multimedijalno učenje njemačkog jezika: Procjena digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH i analiza učestalosti korištenja suvremenih tehnologija u nastavi -rezultati istraživanja // Godišnjak Njemačke zajednice ... / Renata Trischler (ur.). 2016. str. 197-211

Podaci o odgovornosti

Tolić, Mirela

hrvatski

Multimedijalno učenje njemačkog jezika: Procjena digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH i analiza učestalosti korištenja suvremenih tehnologija u nastavi -rezultati istraživanja

Jedna od temeljnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje je i razvoj digitalne kompetencije, a posebice visokoškolskih ustanova nastavničkih smjerova. Kao dugoročan cilj u gospodarskom i društvenom napretku jesu inicijative vezane za osiguravanje višestrukog informatičkog obrazovanja. Budući da u Hrvatskoj nedostaju istraživanja koja za cilj imaju procjenu inicijalnog stanja informatičke pismenosti unutar visokoškolskih institucija ; cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razinu znanja, digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH, odrediti učestalost primjene suvremenih tehnologija u nastavi te obrazložiti nužnost implementacije programa Multimedijskog osposobljavanja i e-učenje na fakultetima nastavničkog smjera. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku (N = 1800) (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH među različitim sastavnicama (fakultetima i odjelima) u Osijeku, Splitu i Zagrebu. Primijenjen je online upitnik kojim se ispitivali razinu digitalne kompetencije, učestalost te način uporabe suvremenih tehnologija u nastavi kao i svrha primjene u nastavi, posebice u učenju stranih jezika.

multimedijalno učenje njemačkog jezika; digitalna kompetencija; visokoškolska učilišta u RH; primjena suvremene tehnologije u nastavi

nije evidentirano

engleski

Multimedia learning German: Assessing digital competence (not) teachers of higher education institutions and the analysis of the frequency of use of modern technologies in teaching -Results research

nije evidentirano

multimedia learning the German language; digital competences; higher education institutions; application of modern technology in the classroom

nije evidentirano

Podaci o prilogu

197-211.

2016.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Godišnjak Njemačke zajednice ...

Renata Trischler

Osijek: Njemačka zajednica - Zemaljska udruga Podunavskih Švaba

1849-8159

Podaci o skupu

Nijemci i Austrijanci u hrvatskom kulturnom krugu 2016

predavanje

04.11.2016-06.11.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano