Multimedijalno učenje njemačkog jezika: Procjena digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH i analiza učestalosti korištenja suvremenih tehnologija u nastavi -rezultati istraživanja (CROSBI ID 641328)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tolić, Mirela
hrvatski
Multimedijalno učenje njemačkog jezika: Procjena digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH i analiza učestalosti korištenja suvremenih tehnologija u nastavi -rezultati istraživanja
Jedna od temeljnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje je i razvoj digitalne kompetencije, a posebice visokoškolskih ustanova nastavničkih smjerova. Kao dugoročan cilj u gospodarskom i društvenom napretku jesu inicijative vezane za osiguravanje višestrukog informatičkog obrazovanja. Budući da u Hrvatskoj nedostaju istraživanja koja za cilj imaju procjenu inicijalnog stanja informatičke pismenosti unutar visokoškolskih institucija ; cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razinu znanja, digitalne kompetencije (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH, odrediti učestalost primjene suvremenih tehnologija u nastavi te obrazložiti nužnost implementacije programa Multimedijskog osposobljavanja i e-učenje na fakultetima nastavničkog smjera. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku (N = 1800) (ne)nastavnika visokoškolskih učilišta u RH među različitim sastavnicama (fakultetima i odjelima) u Osijeku, Splitu i Zagrebu. Primijenjen je online upitnik kojim se ispitivali razinu digitalne kompetencije, učestalost te način uporabe suvremenih tehnologija u nastavi kao i svrha primjene u nastavi, posebice u učenju stranih jezika.
multimedijalno učenje njemačkog jezika; digitalna kompetencija; visokoškolska učilišta u RH; primjena suvremene tehnologije u nastavi
nije evidentirano
engleski
Multimedia learning German: Assessing digital competence (not) teachers of higher education institutions and the analysis of the frequency of use of modern technologies in teaching -Results research
nije evidentirano
multimedia learning the German language; digital competences; higher education institutions; application of modern technology in the classroom
nije evidentirano
Podaci o prilogu
197-211.
2016.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Godišnjak Njemačke zajednice ...
Renata Trischler
Osijek: Njemačka zajednica - Zemaljska udruga Podunavskih Švaba
1849-8159
Podaci o skupu
Nijemci i Austrijanci u hrvatskom kulturnom krugu 2016
predavanje
04.11.2016-06.11.2016
Osijek, Hrvatska