Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povezanost multimedija na razvoj kompetencija inozemnih studenata njemačkog jezika (CROSBI ID 641327)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Tolić, Mirela Povezanost multimedija na razvoj kompetencija inozemnih studenata njemačkog jezika. 2016

Podaci o odgovornosti

Tolić, Mirela

hrvatski

Povezanost multimedija na razvoj kompetencija inozemnih studenata njemačkog jezika

Mediji su nezaobilazni u svakodnevnom životu, ali i u nastavnom procesu. U didaktičkom smislu o medijima možemo govoriti tek kad reprodukcijska sredstva i materijalni nosioci postanu u određenoj didaktičkoj vezi nosioci i posrednici informacija, kada su tehnologija i prijenos informacija umreženi u didaktičkoj funkciji. Nastavne tehnologije se u nastavi javljaju u nekoliko oblika. Upotrebljavaju se kao radno i pomoćno sredstvo, kao alat, a mogu biti i nastavna tema. Pritom se podrazumijeva učenje uz pomoć medija, pojedinačno ili u skupinama (pomoćno sredstvo), priprema nastavnoga medijskog materijala, samostalno stvaralaštvo studenata i nastavnika koji proizvode medijski obrazovni proizvod (alat) i učenje o medijima, posebice novim, pri čemu nužno treba tematizirati digitalnu logiku i algoritamsko mišljenje (mediji kao nastavna tema). Pod utjecajem naglog razvoja interneta te različitih programa, posebice interaktivnih računalnih softvera, mijenale su se i metode uključivanja računala u obrazovni proces. Važno je osvijestiti kad i kako koristiti novu tehnologiju te kako se pripremiti za njezinu uporabu. S ciljem definiranja i utvrđivanja odnosa između klasičnih metoda poučavanja i suvremenih predavanja uz uporabu multimedije te utvrđivanja načina percepcije studenata u odnosu na multimedijsku nastavu, njezinu kvalitetu i svrsishodnost, provedeno je istraživanje gdje je sudjelovalo 160 studenata njemačkog jezika diplomskog studija triju njemačkih sveučilišta (Mainz, Heidelberg i Mannheim). Rezultati istraživanja su pokazali da studenti njemačkog jezika ocjenjuju korištenje multimedije vrlo zanimljivim i efikasnim, ali istraživanje je pokazalo da studenti imaju i pozitivno mišljenje o klasičnom obliku nastave koje također odgovaraju suvremeni nastavni diskurs. Ipak, rezultati istraživanja ukazuju na podatak da je multimedijalna nastavna tehnologija vrlo djelotovorni pomoćni alat u realizaciji nastavnog procesa i da prije svega treba imati refleksivno-kritički stav prema nastavnoj tehnologiji jer svaki multimedijski alat ima ambivalentnu ulogu.

: suvremene metode; metodika njemačkog jezika; multimedija; obrazovna paradigma; refleksivno-kritički stav

nije evidentirano

engleski

The link between the development of multimedia competence of foreign students of German

nije evidentirano

Modern methods; methods of German; multimedia; educational paradigm; reflective-critical attitude

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2016.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Njemci i austrijanci u hrvatskom kulturnom krugu

predavanje

04.11.2016-06.11.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano