Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing škole (CROSBI ID 57113)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Pavičić, Jurica ; Vlašić, Goran ; Krupka, Zoran Marketing škole // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša et al. (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 147-191

Podaci o odgovornosti

Pavičić, Jurica ; Vlašić, Goran ; Krupka, Zoran

hrvatski

Marketing škole

Škole, kao i svaki drugi subjekt na tržištu, ima potrebu za marketinškim znanjima. Međutim, vrlo mali broj škola uistinu i primjenjuje marketinška znanja u svojem poslovanju i nastupu na tržištu. U ovom poglavlju su objašnjeni: odnosi s ključnim dionicima škola i kako marketinški pristupiti svakom od njih ; kako primijeniti jednostavna marketinška istraživanja za unapređenje rada škola ; zašto je važno provoditi segmentaciju, pozicioniranje i targetiranje u školama ; te kako osmisliti elemente marketinškog miksa koji će biti prilagođen ključnim dionicima škole i koji će biti izvor konkurentske prednosti toj školi. Na kraju poglavlja se nalazi primjer iz poslovne prakse.

marketing, ključni dionici škole, STP, marketinški miks

nije evidentirano

engleski

Marketing in School

nije evidentirano

marketing, key school stakeholders, STP, marketing mix

nije evidentirano

Podaci o prilogu

147-191.

objavljeno

Podaci o knjizi

Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama

Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana

Zadar: Sveučilište u Zadru

2016.

978-953-331-129-6

Povezanost rada

Ekonomija