Marketing škole (CROSBI ID 57113)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Jurica ; Vlašić, Goran ; Krupka, Zoran
hrvatski
Marketing škole
Škole, kao i svaki drugi subjekt na tržištu, ima potrebu za marketinškim znanjima. Međutim, vrlo mali broj škola uistinu i primjenjuje marketinška znanja u svojem poslovanju i nastupu na tržištu. U ovom poglavlju su objašnjeni: odnosi s ključnim dionicima škola i kako marketinški pristupiti svakom od njih ; kako primijeniti jednostavna marketinška istraživanja za unapređenje rada škola ; zašto je važno provoditi segmentaciju, pozicioniranje i targetiranje u školama ; te kako osmisliti elemente marketinškog miksa koji će biti prilagođen ključnim dionicima škole i koji će biti izvor konkurentske prednosti toj školi. Na kraju poglavlja se nalazi primjer iz poslovne prakse.
marketing, ključni dionici škole, STP, marketinški miks
nije evidentirano
engleski
Marketing in School
nije evidentirano
marketing, key school stakeholders, STP, marketing mix
nije evidentirano
Podaci o prilogu
147-191.
objavljeno
Podaci o knjizi
Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama
Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana
Zadar: Sveučilište u Zadru
2016.
978-953-331-129-6