Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 842518

Korisnost digitalnih alata


Rupčić, Nataša
Korisnost digitalnih alata // Poslovni savjetnik, 12 (2016), 11; 40-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Korisnost digitalnih alata
(Benefits of implementing digital tools)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 12 (2016), 11; 40-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Web-prodaja; digitalni alati; mrežna metrika
(Web sales; digital tools; netowork metrics)

Sažetak
Za poduzeća koja svoju ponudu prodaju isključivo putem interneta korisnost mrežnih alata predstavlja temelj postizanja uspjeha. Pritom se mogu koristiti alati poput mrežnih stranica te društvenih mreža, poput Twittera, Facebooka i LinkedIna. Poduzeća nerijetko imaju visoke izdatke ne bi li privukla pozornost potencijalnih korisnika na njihove mrežne stranice. Tako se koristi (i plaća) pay-per-click reklamiranje na drugim stranicama te rangiranje mrežnih stranica na pretraživačima. U tu svrhu koriste se i društvene mreže, ali i izravno kontaktiranje putem e-pošte. No, naglasak mjerenja u funkciji ostvarivanja rezultata treba biti na činjenici koliko je posjeta mrežnim stranicama završilo slanjem upita o interesu te konačnom kupnjom. Stoga je potrebno koristiti mrežnu metriku te utvrđivati omjere posjet-interes te interes-kupnja. U konačnici je moguće pratiti i omjer trošak privlačenja kupaca u odnosu na prodaju, pri čemu se analizira ukupni trošak investiran u digitalne medije po ostvarenoj prodaji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
13.02.1.3.06

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)