Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korisnost digitalnih alata (CROSBI ID 232754)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Korisnost digitalnih alata // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 12 (2016), 11; 40-40

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Korisnost digitalnih alata

Za poduzeća koja svoju ponudu prodaju isključivo putem interneta korisnost mrežnih alata predstavlja temelj postizanja uspjeha. Pritom se mogu koristiti alati poput mrežnih stranica te društvenih mreža, poput Twittera, Facebooka i LinkedIna. Poduzeća nerijetko imaju visoke izdatke ne bi li privukla pozornost potencijalnih korisnika na njihove mrežne stranice. Tako se koristi (i plaća) pay-per-click reklamiranje na drugim stranicama te rangiranje mrežnih stranica na pretraživačima. U tu svrhu koriste se i društvene mreže, ali i izravno kontaktiranje putem e-pošte. No, naglasak mjerenja u funkciji ostvarivanja rezultata treba biti na činjenici koliko je posjeta mrežnim stranicama završilo slanjem upita o interesu te konačnom kupnjom. Stoga je potrebno koristiti mrežnu metriku te utvrđivati omjere posjet-interes te interes-kupnja. U konačnici je moguće pratiti i omjer trošak privlačenja kupaca u odnosu na prodaju, pri čemu se analizira ukupni trošak investiran u digitalne medije po ostvarenoj prodaji.

Web-prodaja; digitalni alati; mrežna metrika

nije evidentirano

engleski

Benefits of implementing digital tools

nije evidentirano

Web sales; digital tools; netowork metrics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (11)

2016.

40-40

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija