Povećanje prodaje - dajte i dat će vam se (CROSBI ID 232752)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Povećanje prodaje - dajte i dat će vam se
U uvjetima sve zasićenijih tržišta ljudi su razvili odbojnost prema činjenici da im netko nešto želi prodati. Sve više kupaca to poistovjećuje s težnjom poduzeća za kratkoročnom zaradom na proizvodima i uslugama upitne vrijednosti. Ta činjenica predstavlja daljnji poticaj primjeni Zakona reciprociteta. Kupcima se tako može pristupiti na način da ih se upita što bi htjeli da im se ponudi. S obzirom na obilje ponude, pitanje se može oblikovati na način: Što bismo mogli učiniti da pojednostavnimo i olakšamo vaš život? Moguć pristup je i ovaj: Što možemo učiniti da vaš život učinimo veselijim i ispunjenjijim? Iako mnogi tvrde da su kupci usmjereni na traženje što niže cijene, to nije uvijek istina. Ljudi su skloni dati onoliko koliko vrjednuju ponudu, a posebno su skloni platiti više ako smatraju da su dobili više od onoga što su dali. Osim toga, dobar savjet, ljubazno osoblje, oduševljenje proizvodom ili putovanjem nešto je što za mnoge ljude naprosto nema cijene.
Prodaja; zakon reciprociteta; dodavanje vrijednosti
nije evidentirano
engleski
How to boost sales? Give and you shall receive
nije evidentirano
Sales; the law of reciprocity; value adding
nije evidentirano