Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 842512

Povećanje prodaje - dajte i dat će vam se


Rupčić, Nataša
Povećanje prodaje - dajte i dat će vam se // Poslovni savjetnik, 12 (2016), 7/8; 46-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Povećanje prodaje - dajte i dat će vam se
(How to boost sales? Give and you shall receive)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 12 (2016), 7/8; 46-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Prodaja; zakon reciprociteta; dodavanje vrijednosti
(Sales; the law of reciprocity; value adding)

Sažetak
U uvjetima sve zasićenijih tržišta ljudi su razvili odbojnost prema činjenici da im netko nešto želi prodati. Sve više kupaca to poistovjećuje s težnjom poduzeća za kratkoročnom zaradom na proizvodima i uslugama upitne vrijednosti. Ta činjenica predstavlja daljnji poticaj primjeni Zakona reciprociteta. Kupcima se tako može pristupiti na način da ih se upita što bi htjeli da im se ponudi. S obzirom na obilje ponude, pitanje se može oblikovati na način: Što bismo mogli učiniti da pojednostavnimo i olakšamo vaš život? Moguć pristup je i ovaj: Što možemo učiniti da vaš život učinimo veselijim i ispunjenjijim? Iako mnogi tvrde da su kupci usmjereni na traženje što niže cijene, to nije uvijek istina. Ljudi su skloni dati onoliko koliko vrjednuju ponudu, a posebno su skloni platiti više ako smatraju da su dobili više od onoga što su dali. Osim toga, dobar savjet, ljubazno osoblje, oduševljenje proizvodom ili putovanjem nešto je što za mnoge ljude naprosto nema cijene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
13.02.1.3.06

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)