Marketinško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije (CROSBI ID 14328)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Mlinarević, Mladen ; Perić, Jože
hrvatski
Marketinško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije
Povijesni uvjeti djelovanja sustava gospodarstva i njegova razvoja u Hrvatskoj utjecali su na to da se marketing, kao znanstvena disciplina i kao praktična vodilja gospodarskih subjekata i njihova menadžmenta, razvija u osjetno suženim okvirima i mogućnostima. Tek dijelom tržišni uvjeti poslovanja (tržište roba), a bez tržišta kapitala i tržišta rada, s civilizacijski razvojno neutemeljenom strukturom vlasništva i dominacijom komandno-birokratskog modela odlučivanja o razvoju, ograničavali su prostor afirmacije marketinga i, posebno, marketinškog odlučivanja u praksi gospodarskog života. Za dane uvjete zavidni teorijski dosezi hrvatskih znanstvenika i ograničeni praktični dometi usporedno su, u znatnoj mjeri, prednjačili u odnosu prema zemljama tzv. socijalističkog (komunističkog) modela društveno-ekonomskog razvoja i, istodobno, bitno zaostajali za primjenom marketing u razvijenim zemljama tržišnog modela društva i gospodarstva. Osobito obilježje svim procesima preobrazbe društva i gospodarstva dala je pretvorba i privatizacija u ukupno danim uvjetima i u pogledu uključenosti marketinških sadržaja u ključnom procesu transformacije gospodarskih subjekata pojedinačno i gospodarstva u cjelini.
marketing; marketinško odlučivanje; kontrola; proces privatizacije
nije evidentirano
engleski
Marketing decision-making and control in the privatization process
nije evidentirano
marketing; marketing decision making; control; privatization process
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Samobor: Antun Gustav Matoš
2005.
953-6113-26-0
214
objavljeno