Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 842141

Marketinško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije


Mlinarević, Mladen; Perić, Jože
Marketinško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije, Samobor: Tiskara A.G. Matoš d.d., 2005 (monografija)


Naslov
Marketinško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije
(Marketing decision-making and control in the privatization process)

Autori
Mlinarević, Mladen ; Perić, Jože

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Tiskara A.G. Matoš d.d.

Grad
Samobor

Godina
2005

Stranica
214

ISBN
953-6113-26-0

Ključne riječi
marketing; marketinško odlučivanje; kontrola; proces privatizacije
(marketing; marketing decision making; control; privatization process)

Sažetak
Povijesni uvjeti djelovanja sustava gospodarstva i njegova razvoja u Hrvatskoj utjecali su na to da se marketing, kao znanstvena disciplina i kao praktična vodilja gospodarskih subjekata i njihova menadžmenta, razvija u osjetno suženim okvirima i mogućnostima. Tek dijelom tržišni uvjeti poslovanja (tržište roba), a bez tržišta kapitala i tržišta rada, s civilizacijski razvojno neutemeljenom strukturom vlasništva i dominacijom komandno-birokratskog modela odlučivanja o razvoju, ograničavali su prostor afirmacije marketinga i, posebno, marketinškog odlučivanja u praksi gospodarskog života. Za dane uvjete zavidni teorijski dosezi hrvatskih znanstvenika i ograničeni praktični dometi usporedno su, u znatnoj mjeri, prednjačili u odnosu prema zemljama tzv. socijalističkog (komunističkog) modela društveno-ekonomskog razvoja i, istodobno, bitno zaostajali za primjenom marketing u razvijenim zemljama tržišnog modela društva i gospodarstva. Osobito obilježje svim procesima preobrazbe društva i gospodarstva dala je pretvorba i privatizacija u ukupno danim uvjetima i u pogledu uključenosti marketinških sadržaja u ključnom procesu transformacije gospodarskih subjekata pojedinačno i gospodarstva u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Jože Perić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Mlinarević, Mladen; Perić, Jože
Marketinško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije, Samobor: Tiskara A.G. Matoš d.d., 2005 (monografija)
Mlinarević, M. & Perić, J. (2005) Marketinško odlučivanje i kontrola u procesu privatizacije. Samobor, Tiskara A.G. Matoš d.d..
@book{book, year = {2005}, pages = {214}, keywords = {marketing, marketing decision making, control, privatization process}, isbn = {953-6113-26-0}, title = {Marketing decision-making and control in the privatization process}, keyword = {marketing, marketing decision making, control, privatization process}, publisher = {Tiskara A.G. Mato\v{s} d.d.}, publisherplace = {Samobor} }