Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije odgojitelja za prepoznavanje glazbeno nadarene djece (CROSBI ID 641124)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Borota, Bogdana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula Kompetencije odgojitelja za prepoznavanje glazbeno nadarene djece // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka et al. (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 335-345

Podaci o odgovornosti

Borota, Bogdana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula

hrvatski

Kompetencije odgojitelja za prepoznavanje glazbeno nadarene djece

Odgojitelji su već pri odabiru svoga zvanja bili svjesni činjenice da će raditi s djecom koja su u najzahtjevnijem i najosjetljivijem razdoblju svoga razvoja. Djeca se u vrtićkoj dobi emotivno, kognitivno i sociološki razvijaju, a neka od njih su već tada naročito zainteresirana za pojedine grane umjetnosti. Predmet istraživanja ovoga rada jest način prepoznavanja glazbeno nadarene djece. Odgojitelj ne može prepoznati glazbeno nadareno dijete, a da sam nije usvojio određene glazbene kompetencije. Autorice u radu istražuju posjeduju li odgojitelji u hrvatskoj i slovenskoj Istri neophodne kompetencije zahvaljujući kojima mogu uspješno prepoznati glazbeno nadareno dijete, odnosno mogu li prepoznati dijete za koje se zasigurno može reći da je glazbeno nadareno. Nadalje, postavljaju se pitanja o broju glazbeno nadarene djece unutar vrtićke skupine koja se kao takva prepoznaju i o problemima na koje odgojitelji nailaze prilikom njihove detekcije. Kome se odgojitelji obraćaju nakon detekcije glazbeno nadarenog djeteta? Postoji li mreža dionika koji se bave glazbeno nadarenim djetetom i jesu li dovoljno aktivni? Istraživanje je provedeno metodom ankete, odnosno metodom ispitivanja upitnikom po vrtićima u Puli i Kopru te se rezultati donose na temelju manjeg uzorka od 91 ispitanika. Rezultati pokazuju da odgojitelji na temelju stečenog iskustva brzo prepoznaju muzikalno dijete, dijete s glazbenim sposobnostima kao glazbeno nadareno dijete, . Prema rezultatima ankete, glazbeno nadareno dijete ističe se u glazbenim aktivnostima. Ipak, odgojitelji potvrđuju potrebu za svojim dodatnim obrazovanjem, s ciljem lakše detekcije glazbeno nadarene djece.

glazbeno nadarena djeca ; glazbeno kompetentni odgojitelj ; kompetencije ; metodika glazbe ; Istra

nije evidentirano

engleski

Teachers' Competence in Identifying Musically Gifted Children

nije evidentirano

accelerated musical development ; musically gifted children ; Istria ; competent educators ; music methodology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

335-345.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Varga, Aniko N. ; Campbell-Bar, Verity

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-091-9

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija "Globalne i lokalne perspektive pedagogije" / International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy"

predavanje

27.10.2016-28.10.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Znanost o umjetnosti