Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Comparsion of Financial Results of Global Media Corporations and Croatia Media Companies (CROSBI ID 641082)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lozić, Joško ; Lozić, Ines ; Milković, Marin Comparsion of Financial Results of Global Media Corporations and Croatia Media Companies // 5. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL. 2015

Podaci o odgovornosti

Lozić, Joško ; Lozić, Ines ; Milković, Marin

engleski

Comparsion of Financial Results of Global Media Corporations and Croatia Media Companies

Cilj je ovoga rada komparirati financijske rezultate poslovanja globalnih cross medijskih korporacija i hrvatskih medijskih poduzeća. Globalne medijske korporacije počele su se razvijati krajem prošlog stoljeća, na kraju razdoblja države blagostanja. Napuštanje keynesijanizma povezano je s krajem moderne i zasićenošću nacionalnih tržišta razvijenih država. Liberalizacija gospodarstva i globalizacija poslovanja označila je početak širenja međunarodnih kompanija u sve dijelove svijeta. Istovremeno se odvijao proces udruživanja i preuzimanja kompanija koje nisu mogle pratiti takav ritam razvoja. Prve investicijske aktivnosti u novinsku industriju počele su se odvijati još šezdesetih godina dvadesetog stoljeća, a već dvadeset godina kasnije u SAD-u nastaju prve medijske korporacije. Digitalizacija je omogućila konvergenciju medijske industrije pa je put k osvajanju globalnog tržišta bio otvoren. Upravljanje suvremenim medijskim korporacijama podrazumijeva sveobuhvatna poduzetnička i menadžerska znanja i vještine. Postindustrijsko društvo prebrisalo je granice između proizvodnje usluga i roba u materijalnom obliku. Medijske korporacije proizvode sadržaje koji se mogu istovremeno distribuirati i kao roba i kao usluga. Općenito vrijedi stav kako je temeljni cilj poslovanja profitnih organizacija povećanje njihove vrijednosti. Komparacijom financijskih pokazatelja napravit ćemo presjek uspješnosti između globalnih medijskih korporacija i domaćih medijskih poduzeća.

financial results; entreprenurship; management; media industry; post-industrial society

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

5. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL

Podaci o skupu

5. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL

poster

20.10.2015-20.10.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano