Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841940

Komparacija financijskih pokazatelja globalnih cross medijskih korporacija i hrvatskih medijskih poduzeća


Lozić, Joško; Lozić, Ines; Milković, Marin
Komparacija financijskih pokazatelja globalnih cross medijskih korporacija i hrvatskih medijskih poduzeća // 5. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL
Zagreb, Hrvatska, 2015. (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 841940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparacija financijskih pokazatelja globalnih cross medijskih korporacija i hrvatskih medijskih poduzeća
(Comparsion of Financial Results of Global Media Corporations and Croatia Media Companies)

Autori
Lozić, Joško ; Lozić, Ines ; Milković, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
5. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL / - , 2015

Skup
5. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20. listopad 2015

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
financijski pokazatelji; medijska industrija; menadžment; poslijeindustrijsko društvo; poduzetništvo
(financial results; entreprenurship; management; media industry; post-industrial society)

Sažetak
Cilj je ovoga rada komparirati financijske rezultate poslovanja globalnih cross medijskih korporacija i hrvatskih medijskih poduzeća. Globalne medijske korporacije počele su se razvijati krajem prošlog stoljeća, na kraju razdoblja države blagostanja. Napuštanje keynesijanizma povezano je s krajem moderne i zasićenošću nacionalnih tržišta razvijenih država. Liberalizacija gospodarstva i globalizacija poslovanja označila je početak širenja međunarodnih kompanija u sve dijelove svijeta. Istovremeno se odvijao proces udruživanja i preuzimanja kompanija koje nisu mogle pratiti takav ritam razvoja. Prve investicijske aktivnosti u novinsku industriju počele su se odvijati još šezdesetih godina dvadesetog stoljeća, a već dvadeset godina kasnije u SAD-u nastaju prve medijske korporacije. Digitalizacija je omogućila konvergenciju medijske industrije pa je put k osvajanju globalnog tržišta bio otvoren. Upravljanje suvremenim medijskim korporacijama podrazumijeva sveobuhvatna poduzetnička i menadžerska znanja i vještine. Postindustrijsko društvo prebrisalo je granice između proizvodnje usluga i roba u materijalnom obliku. Medijske korporacije proizvode sadržaje koji se mogu istovremeno distribuirati i kao roba i kao usluga. Općenito vrijedi stav kako je temeljni cilj poslovanja profitnih organizacija povećanje njihove vrijednosti. Komparacijom financijskih pokazatelja napravit ćemo presjek uspješnosti između globalnih medijskih korporacija i domaćih medijskih poduzeća.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Joško Lozić (autor)

Avatar Url Marin Milković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lozić, Joško; Lozić, Ines; Milković, Marin
Komparacija financijskih pokazatelja globalnih cross medijskih korporacija i hrvatskih medijskih poduzeća // 5. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL
Zagreb, Hrvatska, 2015. (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lozić, J., Lozić, I. & Milković, M. (2015) Komparacija financijskih pokazatelja globalnih cross medijskih korporacija i hrvatskih medijskih poduzeća. U: 5. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL.
@article{article, year = {2015}, keywords = {financijski pokazatelji, medijska industrija, menad\v{z}ment, poslijeindustrijsko dru\v{s}tvo, poduzetni\v{s}tvo}, title = {Komparacija financijskih pokazatelja globalnih cross medijskih korporacija i hrvatskih medijskih poduze\'{c}a}, keyword = {financijski pokazatelji, medijska industrija, menad\v{z}ment, poslijeindustrijsko dru\v{s}tvo, poduzetni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2015}, keywords = {financial results, entreprenurship, management, media industry, post-industrial society}, title = {Comparsion of Financial Results of Global Media Corporations and Croatia Media Companies}, keyword = {financial results, entreprenurship, management, media industry, post-industrial society}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font