Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841849

Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura


Prskalo, Ivan
Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura // Kineziološka edukacija budućnosti. / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet., 2016. str. 14-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Prilog izradi kurikula tjelesnoga i zdravstvenoga područja te predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura
(A contribution to the curriculum development in the field of physical and health education and for the school subject physical and health education)

Autori
Prskalo, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kineziološka edukacija budućnosti. / Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Horvat, Vatroslav - Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet., 2016, 14-19

ISBN
978-953-8115-14-1

Skup
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12. - 14.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Kurikul; kineziološka kultura; kineziologija; kineziološko odgojno-obrazovno područje; tjelesna i zdravstvena kultura; tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje
(Kinesiology; kinesiology education; contemporary conditions; future; educational system; kinesiology literacy)

Sažetak
Izrada prijedloga tjelesnog i zdravstvenog područja kurikula i predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura treba biti slijed reformskih aktivnosti vezanih za dosadašnje reforme, Hrvatski nacionalni obrazovni standard i Nacionalni okvirni kurikul donesen 2011. Na temelju uvida u predloženi materijal nedvojbeno se zaključuje kako je reforma kurikula potrebna i pogrešno je postaviti pitanje za ili protiv reforme, a kritički pogled na predloženi materijal ne znači unaprijed odustajanje od reforme, ali može značiti odbijanje loše i štetne reforme odnosno reforme koja to uistinu nije. Da bi reforma uspjela treba s punom odgovornosti optimizirati izbor stručnih radnih skupina za tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje i predmet Tjelesna i zdravstvena kultura. Potrebno je imati čvrste kriterije odabira članova stručnih radnih skupina. Brojnost sudionika nije presudna za kvalitetu kurikula. Potrebno je predložiti materijal koji će afirmirati dosege kineziologijske znanosti i dosadašnje reformske aktivnosti. Ta situacija pokazuje kako bi bilo učinkovitije angažiranje manje grupe stručnjaka za svako područje i predmet, a institut preglasavanja u ovakvom po prirodi stvari ekspertnom sustavu je štetan. Naime, nacionalni kurikul je prevažan dokument da se može i smije donijeti na brzinu, a njegova vrijednost očituje se u njegovu sadržaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ivan Prskalo, (236980)