Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841749

Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti


Marinov, Željka
Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti 2016., diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


Naslov
Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti
(Digital fashion magazine as a start-up project: fashion, artistic and social aspects)

Autori
Marinov, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2016

Stranica
64

Mentor
Purgar, Krešimir

Ključne riječi
Modni magazin; start-up projekt; internet; društveno istraživanje
(Fashion magazine; start-up project; internet; social research)

Sažetak
Kroz teorijsku analizu i praktično istraživanje ovim diplomskim radom nastoji se definirati značenje digitalnog modnog magazina kao relevantnog izvora informacija vezanih uz specifičnu temu i kakav utjecaj njegove karakteristike imaju na oblikovanje modnog, umjetničkog i društvenog aspekta zajednice. S ciljem što vjernijeg znanstvenog definiranja pojma digitalnog modnog magazina, potrebno je dobro razumjeti pojam mode kao globalni kulturni i ekonomski fenomen kao i kontekst unutar kojeg se u slučaju digitalnog magazina određena tema prezentira. Upravo taj kontekst, odnosno internet kao medij koji u ovom slučaju služi kao točka dodira publike s određenom profesijom i temom, otvara mnoga pitanja i diskusije vezane uz modni, umjetnički i društveni aspekt - ne samo kod publike, već i kod autora koji plasira određene informacije. S obzirom da je autor/izdavač određenog digitalnog magazina karika čija je uloga široj zajednici dati objektivan uvid u jedan specifičan svijet, postavlja se pitanje relevantnosti (stručnosti) autora i njegovih krajnjih motiva u kreiranju određene javne modne sfere. U tom kontekstu obrađuje se pojam start-upa i preispituje utjecaj široke dostupnosti različitih resursa (koji su donedavno bili rezervirani samo za usku grupu ljudi) na eksploataciju i banaliziranje određene profesije. Prema tome, osnovna je hipoteza ovog diplomskog rada preispitati je li digitalni modni magazin samo logičan korak u evoluciji modnog svijeta koji na taj način svojim karakteristikama pozitivno utječe na prezentiranje jedne visoke profesije široj grupi ljudi ili pak svojom jednostavnošću i otvorenošću eksploatira i banalizira jedan tip umjetnosti?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb