Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti (CROSBI ID 407508)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marinov, Željka
Purgar, Krešimir
hrvatski
Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti
Kroz teorijsku analizu i praktično istraživanje ovim diplomskim radom nastoji se definirati značenje digitalnog modnog magazina kao relevantnog izvora informacija vezanih uz specifičnu temu i kakav utjecaj njegove karakteristike imaju na oblikovanje modnog, umjetničkog i društvenog aspekta zajednice. S ciljem što vjernijeg znanstvenog definiranja pojma digitalnog modnog magazina, potrebno je dobro razumjeti pojam mode kao globalni kulturni i ekonomski fenomen kao i kontekst unutar kojeg se u slučaju digitalnog magazina određena tema prezentira. Upravo taj kontekst, odnosno internet kao medij koji u ovom slučaju služi kao točka dodira publike s određenom profesijom i temom, otvara mnoga pitanja i diskusije vezane uz modni, umjetnički i društveni aspekt - ne samo kod publike, već i kod autora koji plasira određene informacije. S obzirom da je autor/izdavač određenog digitalnog magazina karika čija je uloga široj zajednici dati objektivan uvid u jedan specifičan svijet, postavlja se pitanje relevantnosti (stručnosti) autora i njegovih krajnjih motiva u kreiranju određene javne modne sfere. U tom kontekstu obrađuje se pojam start-upa i preispituje utjecaj široke dostupnosti različitih resursa (koji su donedavno bili rezervirani samo za usku grupu ljudi) na eksploataciju i banaliziranje određene profesije. Prema tome, osnovna je hipoteza ovog diplomskog rada preispitati je li digitalni modni magazin samo logičan korak u evoluciji modnog svijeta koji na taj način svojim karakteristikama pozitivno utječe na prezentiranje jedne visoke profesije široj grupi ljudi ili pak svojom jednostavnošću i otvorenošću eksploatira i banalizira jedan tip umjetnosti?
modni magazin; start-up projekt; internet; društveno istraživanje
nije evidentirano
engleski
Digital fashion magazine as a start-up project: fashion, artistic and social aspects
nije evidentirano
fashion magazine; start-up project; internet; social research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
22.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zagreb