Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti (CROSBI ID 407508)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marinov, Željka Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti / Purgar, Krešimir (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2016

Podaci o odgovornosti

Marinov, Željka

Purgar, Krešimir

hrvatski

Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti

Kroz teorijsku analizu i praktično istraživanje ovim diplomskim radom nastoji se definirati značenje digitalnog modnog magazina kao relevantnog izvora informacija vezanih uz specifičnu temu i kakav utjecaj njegove karakteristike imaju na oblikovanje modnog, umjetničkog i društvenog aspekta zajednice. S ciljem što vjernijeg znanstvenog definiranja pojma digitalnog modnog magazina, potrebno je dobro razumjeti pojam mode kao globalni kulturni i ekonomski fenomen kao i kontekst unutar kojeg se u slučaju digitalnog magazina određena tema prezentira. Upravo taj kontekst, odnosno internet kao medij koji u ovom slučaju služi kao točka dodira publike s određenom profesijom i temom, otvara mnoga pitanja i diskusije vezane uz modni, umjetnički i društveni aspekt - ne samo kod publike, već i kod autora koji plasira određene informacije. S obzirom da je autor/izdavač određenog digitalnog magazina karika čija je uloga široj zajednici dati objektivan uvid u jedan specifičan svijet, postavlja se pitanje relevantnosti (stručnosti) autora i njegovih krajnjih motiva u kreiranju određene javne modne sfere. U tom kontekstu obrađuje se pojam start-upa i preispituje utjecaj široke dostupnosti različitih resursa (koji su donedavno bili rezervirani samo za usku grupu ljudi) na eksploataciju i banaliziranje određene profesije. Prema tome, osnovna je hipoteza ovog diplomskog rada preispitati je li digitalni modni magazin samo logičan korak u evoluciji modnog svijeta koji na taj način svojim karakteristikama pozitivno utječe na prezentiranje jedne visoke profesije široj grupi ljudi ili pak svojom jednostavnošću i otvorenošću eksploatira i banalizira jedan tip umjetnosti?

modni magazin; start-up projekt; internet; društveno istraživanje

nije evidentirano

engleski

Digital fashion magazine as a start-up project: fashion, artistic and social aspects

nije evidentirano

fashion magazine; start-up project; internet; social research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

22.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Sociologija