Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka (CROSBI ID 232555)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Kadum-Bošnjak, Sandra ; Peršić, Irene Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka // Metodički obzori/Methodological horizons, 2(2007) (2007), 1; 73-80

Podaci o odgovornosti

Kadum-Bošnjak, Sandra ; Peršić, Irene

hrvatski

Neki pogledi na ulogu učitekja i položaj učenika pri rješavanju rješavanju problemskih zadataka

U radu se razmatra uloga učitelja i položaj učenika pri rješavanju problemskih zadataka. Uloga učitelja je naučiti učenike učiti, dok se uz položaj učenika vezuje stvaralačka dispozicija i sposobnost, samostalnost i kreativnost u svim pedagoškim situacijama. Ističe se važnost i značaj rješavanja problemskih zadataka u nastavi kao metoda i didaktičkih teorija učenja (problemska nastava) za učenikovo uvođenje u zakonitosti nastavnih sadržaja.

kreativnost ; nastava ; problem ; samostalnost ; sposobnost ; stvaralaštvo ; učenik ; učitelj

nije evidentirano

engleski

Some viwes on the role of the teacher and the position of pupils wile solving problem tasks

nije evidentirano

creativity ; teaching ; problem ; independence ; ability ; creativity ; teacher ; pupil

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2(2007) (1)

2007.

73-80

objavljeno

1846-1484

1848-8455

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija