Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osobno iskustvo studenata učiteljskih studija vezano za nastavu usmjerenu na učenika (CROSBI ID 640928)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škugor, Alma ; Sablić, Marija Osobno iskustvo studenata učiteljskih studija vezano za nastavu usmjerenu na učenika // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S., Nagy Varga, A., Verity Campbell-Barr (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Osijek, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 84-94

Podaci o odgovornosti

Škugor, Alma ; Sablić, Marija

hrvatski

Osobno iskustvo studenata učiteljskih studija vezano za nastavu usmjerenu na učenika

Tradicionalan način poučavanja na svim razinama – osnovnoškolskoj, srednjoškolskoj i visokoškolskoj ima dugu povijest i zbog toga snažno utječe na učiteljevo razumijevanje nastavnoga procesa i poučavanje. Iskustva i pamćenje iz prošlosti studenata budućih učitelja služe kao podloga i inspiracija njihove učiteljske prakse odnosno snažno utječu na znanja i praksu koju će primjenjivati kao učitelji. Cilj je ovoga rada ispitati osobno iskustvo studenata vezano za nastavu usmjerenu na učenika. Za potrebe istraživanja sastavljen je upitnik Osobno iskustvo vezano za nastavu usmjerenu na učenika kojim se ispituje prethodno osobno iskustvo studenata. Upitnik se sastoji od 45 tvrdnji za koje studenti procjenjuju na skali Likertovoga tipa od 4 stupnja zastupljenost navedenoga tijekom njihovoga školovanja od 1. do 4. razreda. Istraživanjem je obuhvaćen namjeran uzorak studenata učiteljskih studija 2. i 5. godine (N=535) na učiteljskim fakultetima koji se nalaze u četiri regionalna centra Republike Hrvatske. Rezultati ukazuju na često provođenje nastave usmjerene na učitelja tijekom školovanja studenata od prvoga do četvrtoga razreda što je u skladu s aktualnom nastavnom paradigmom unazad dvadesetak godina. Stoga se može pretpostaviti da će budući učitelji kreirati nastavne scenarije u skladu s paradigmom usmjerenom na učitelja.

osobno iskustvo; paradigma usmjerena na učenika; paradigma usmjerena na učitelja; studenti budući učitelji

nije evidentirano

engleski

Personal Experience of Teacher Education Students Connected with Student-Oriented Teaching

nije evidentirano

personal experience; teacher-oriented paradigm; student-oriented paradigm; future teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-94.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S., Nagy Varga, A., Verity Campbell-Barr

Osijek: Filozofski fakultet Osijek, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku

978-953-314-091-9

Podaci o skupu

Globalne i lokalne prespektive pedagogije

predavanje

27.10.2016-28.10.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija