Osobno iskustvo studenata učiteljskih studija vezano za nastavu usmjerenu na učenika (CROSBI ID 640928)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Škugor, Alma ; Sablić, Marija
hrvatski
Osobno iskustvo studenata učiteljskih studija vezano za nastavu usmjerenu na učenika
Tradicionalan način poučavanja na svim razinama – osnovnoškolskoj, srednjoškolskoj i visokoškolskoj ima dugu povijest i zbog toga snažno utječe na učiteljevo razumijevanje nastavnoga procesa i poučavanje. Iskustva i pamćenje iz prošlosti studenata budućih učitelja služe kao podloga i inspiracija njihove učiteljske prakse odnosno snažno utječu na znanja i praksu koju će primjenjivati kao učitelji. Cilj je ovoga rada ispitati osobno iskustvo studenata vezano za nastavu usmjerenu na učenika. Za potrebe istraživanja sastavljen je upitnik Osobno iskustvo vezano za nastavu usmjerenu na učenika kojim se ispituje prethodno osobno iskustvo studenata. Upitnik se sastoji od 45 tvrdnji za koje studenti procjenjuju na skali Likertovoga tipa od 4 stupnja zastupljenost navedenoga tijekom njihovoga školovanja od 1. do 4. razreda. Istraživanjem je obuhvaćen namjeran uzorak studenata učiteljskih studija 2. i 5. godine (N=535) na učiteljskim fakultetima koji se nalaze u četiri regionalna centra Republike Hrvatske. Rezultati ukazuju na često provođenje nastave usmjerene na učitelja tijekom školovanja studenata od prvoga do četvrtoga razreda što je u skladu s aktualnom nastavnom paradigmom unazad dvadesetak godina. Stoga se može pretpostaviti da će budući učitelji kreirati nastavne scenarije u skladu s paradigmom usmjerenom na učitelja.
osobno iskustvo; paradigma usmjerena na učenika; paradigma usmjerena na učitelja; studenti budući učitelji
nije evidentirano
engleski
Personal Experience of Teacher Education Students Connected with Student-Oriented Teaching
nije evidentirano
personal experience; teacher-oriented paradigm; student-oriented paradigm; future teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
84-94.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije
Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S., Nagy Varga, A., Verity Campbell-Barr
Osijek: Filozofski fakultet Osijek, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku
978-953-314-091-9
Podaci o skupu
Globalne i lokalne prespektive pedagogije
predavanje
27.10.2016-28.10.2016
Osijek, Hrvatska