Stalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja (CROSBI ID 640919)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Močinić, Snježana Nevia
hrvatski
Stalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja
U radu autorice prikazuju rezultate istraživanja provedenom na uzorku od 123 studenta Odjela za obrazovanje učitelja i odgojitelja Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, a vezano uz njihovo dvanaestogodišnje školovanje. Dobiveni rezultati kazuju da je tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja stalnost općeg uspjeha postiglo osam učenika ili 6.50%, da je troje njih (2.44%) ostvarilo stalnost uspjeha u hrvatskom jeziku i da je samo jedan učenik ili 0.81% postigao stalnost uspjeha u matematici. Nestalnost uspjeha je izrazito velika. Tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja najviše je varirao uspjeh učenika u matematici (40.23%), najmanje u općem uspjehu (16.94%), dok je variranje uspjeha učenika u hrvatskom jeziku iznosilo 27.74%. Dobiveni koeficijenti korelacije statistički su značajni na razini od 1%.
stalnost uspjeha ; opći uspjeh ; uspjeh u hrvatskom jeziku ; uspjeh u matematici ; nestalnost uspjeha ; školovanje
nije evidentirano
engleski
Students' permanent achievements during their twelve-year-long eduction
nije evidentirano
permanent achievement ; average achievement (success) ; achievement in Croatian Language ; achievement in Mathematics ; inconsistent achievement ; education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
251-274.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Monografija Međunarodnog znanstvenog skupa ŠKOLA PO MJERI
Kadum, Vladimir
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
978-953-7498-24-5
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup "Škola po mjeri"
predavanje
24.04.2009-25.04.2009
Pula, Hrvatska