Dijete s ADHD poremećajem i škola (CROSBI ID 232527)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kadum-Bošnjak, Sandra
hrvatski
Dijete s ADHD poremećajem i škola
Autorica u radu ističe da se pred dijete postavljaju sve veći zahtjevi, dok je tolerancije, razumijevanja i pomoći sve manje i da pomoć, u obliku kakva je djetetu potrebna, najčešće izostaje. Ukazuje se na terminološku neujednačenost, različitost definicija i klasifikacija i ističe da se danas najčešće primjenjuju slijedeće dvije bazične klasifikacije DSM-IV i MKB-10. Autorica daje odgovor na pitanje Kako prepoznati dijete s ADHD poremećajem? i nudi odgovor kako škola može pomoći takvom djetetu.
ADHD poremećaj ; pomoć ; razumijevanje ; škola ; terminološka neujedačenost ; tolerancija
nije evidentirano
engleski
Child with adhd disorder and school
nije evidentirano
ADHD disorder ; help ; understanding ; school ; terminological incompatibility ; tolerance
nije evidentirano